Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Risikosvangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2009, 09:17   #11
sKYTTEN 71
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 284
sKYTTEN 71 er som en lysfontene.sKYTTEN 71 er som en lysfontene.sKYTTEN 71 er som en lysfontene.sKYTTEN 71 er som en lysfontene.sKYTTEN 71 er som en lysfontene.
Sv: Flere?

Jeg tilhører denne gruppen,men er vel egentlig snart ferdig.Dette er mitt tredje sv.skap,men fødte 32+5 første gang ant pga svikt i livmorhals og GBS infeksjon.Andre gang ble jeg innlagt på Riksen i uke 18 med premature rier og forkortet livmorhals og GBS,hadde totalt sengeleie i 4mnd,men hun kom til termin!Denne tredje har det gått bedre med,men ble innlagt på Riksen i uke 23 med svikt i livmorh.og GBS igjen.Nå er vi nådd uke 38 så skuldrene er senket for lengst egentlig.

Trøsten for noen her inne er at det kan gå bedre i neste sv.skap,men det er en enorm påkjenning å gå gravid når man har opplevd litt av hvert i tidligere sv.skap.Jeg hadde også "etappe"sv.skap med uke 12,18,23,28,32...Vanskelig å kjenne på den store gleden ved å være gravid når det blir slik,men går alt bra klarer man det meste.

Lykke til alle her inne,tøft av dere å gå en slik runde.
sKYTTEN 71 er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2009, 21:39   #12
Marianne_24
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 19
Marianne_24 er på vei til noe stort.
Sv: Flere?

Jeg hadde svangerskapsforgiftning. Under fødselen fikk jeg eklampsi et rimelig kraftig tilfelle..
Marianne_24 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:39.