Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-10-2009, 13:15   #1
frk.X.
Seniormedlem

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tota
Meldinger: 2,141
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Vinterklær

Driver allerde nå og bekymrer meg for hvordan eg skal få pakket inn bollemagen/babymagen til vinter'n.
Eg elsker å være ute med ungene og bale i snøen.
Noen som har noen gode forslag?
Gammel 14-10-2009, 01:42   #2
Kitiara
Supermedlem

Kitiara sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 840
Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.Kitiara har mye å være stolt av.
Sv: Vinterklær

Jeg kjøpte meg vinterklær hos Sportmann i fjor vinter, både skibukse og en vanlig jakke. Det er jo ikke gravidklær, men de har bra utvalg i størrelser, så det må da alltids gå an å finne noe som passer. Jeg har fremdeles vinterjakken fra forrige svangerskap, og skibuksen fra i fjor er med seler og knapp/glidelås, så jeg får la knappen være åpen og sette min lit til selene...
Gammel 14-10-2009, 06:19   #3
Happyhippo
Gjest

Meldinger: n/a

Herreavd har ofte klær som passer oss litt runde og frodige gravide
  Svar med sitat
Gammel 05-05-2010, 12:07   #4
Tander
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Skedsmo
Meldinger: 553
Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.Tander har en strålende fremtid.

Det får jeg ta som det kommer...snurper et skjerf eller sjal rundt magen hvis ikke jakka passer jeg. Jeg jobber i barnehage og har gått med den blå kjeledressen oppe før jeg
Det ordner seg nok...og man vet jo ikke hvor mye man orker heller.

Frem til jul er jo snøen så ustabil og jeg tror problemet er løst når jeg kan base rundt. Med termin i desember så kan jeg jo stå på ski i vinterferie og påske ihvertfall
Gammel 05-05-2010, 12:36   #5
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.

Hvis du er heldig Tander, så er det ikke så kaldt før jul (synes det verste kulden som regel kommer i januar-februar jeg da) Det ordner seg nok som du sier
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:50.