Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-12-2009, 13:23   #91
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symptomtråden

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Neida, har jo ikke det
Der ser du!
Forstår så godt at du blir bekymret, det tror jeg vi blir alle fra tid til annen. Jeg vet ikke hva som hjelper for deg, men for meg hjelper det å lukke pc'n, ta meg en varm kopp kaffi/te og bare slappe av. Se på tv, lese en bok eller kose litt med sambo, bli litt distrahert fra graviditeten.
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 17:08   #92
CillaF
Medlem

CillaF sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 103
CillaF vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Jeg tror det største " symptomet " mitt er usikkerheten!

Jenter, dere som er ca like langt på vei som meg: Hvordan ser testene deres ut ? Jeg skulle virkelig ønske at teststrekene mine hadde blitt LANGT sterkere nå,men det er de egebtlig ikke. De er meget tydelige altså,men ikke så tydelige som kontrollstreken. Har dette noe å si? Kan det bety at HCG-nivået ikke er høyt nok/steget nok? Var 341 forrige tirsdag ifølge blodprøve men... REDD jeg, og liker meg selv dårlig for det. Burde vare glad glad glad!

Hei LPP! Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å teste, prøv heller å nyt at du faktisk er gravid Jeg har mange rare og dumme tanker jeg også, går å kjenner på hvert eneste symptom og tenker i grunn på alt som kan gå galt.. Men har sagt til meg selv at jeg fra nå av skal nyte det å være gravid(selv om det er vanskelig pga kvalmen)..Prøv å tenke positive tanker! Jeg har tatt 4 tester, den siste tok jeg for snart 2 uker siden...Etter dette har jeg ikke testet!

Sladrer med Confide
CillaF er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 18:46   #93
aso
Medlem

Sted: Vestfold
Meldinger: 72
aso vil raskt nok bli berømt.

Symptomene mine:

* Ømme bryster og de har også vokst til mannens store begeistring
* Trøtt og sliten
* Kvalme
* Små-fysen (sånn er jeg ofte ellers også da)
* Øm nederst i magen/bekken
* Luft i magen (ser jo ut som jeg er flere mnd på vei jo )
* Hormonell til tider (bare spørr mannen )

aso er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 20:38   #94
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

I fare for å gjenta meg selv... ØMME pupper, tørst, trøtt og hormonell

Brunosten smakte rart i dag, smakte geit..

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 11:49   #95
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Vondt i magen og ryggen.
Større pupper.
Veeldig trøtt.
Lite matlyst.
Alt smaker rart.
Shinyflower er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 12:27   #96
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Kviser

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 15:40   #97
Lykke_Li
Supermedlem

Lykke_Li sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 1,040
Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.

- KVALM
- Oppblåst mage
- "Gangsperre" i magen
- Større pupper
- Noe hormonell
- Trøtt og lat

Ikke noe drømmedame for tiden akkurat
Lykke_Li er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 16:15   #98
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Er det fler som har feber, eller mild feber / helt kokt i både topp og kropp? Føler meg shabby uten å være det liksom.

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 16:24   #99
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Er det fler som har feber, eller mild feber / helt kokt i både topp og kropp? Føler meg shabby uten å være det liksom.

Vet ikke om jeg har feber, men hetetokter og frysetokter om hverandre, og føler meg helt kokt.
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2009, 16:35   #100
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av aliana Vis post

Vet ikke om jeg har feber, men hetetokter og frysetokter om hverandre, og føler meg helt kokt.

O yes, det lyder smertelig kjent du! Jeg har en revmatisk lidelse i tillegg som ofte gir feber/feberfølelse i kroppen, så dette her er jo bare knall,- hehehehe

LPP er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:08.