Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-12-2009, 09:13   #111
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.
Sv: Symptomtråden

Er det noen som har opplevd, eller opplever at symptomene svinger/minker innimellom? Når jeg våknet i dag var IKKE puppene ømme, og det er første gang på evigheter. Kvalmen lar også vente på seg. Jeg føler i grunnen lite symptomer,- mindre enn noen gang siden egg-innsettet (prøverør). Men har vært halvsjuk hele den siste uka, med småfeber rundt 38. Måtte ta en paracet innimellom. Er i dag 6+3, og har så klart noia for at "spiren bare skal forsvinne," og har jo så klart hørt at svekkede symptomer kan være dårlig tegn. På den annen side så har ALDRI gravtesten hatt klarere strek,og i dag var den sterkere en kontrollsteka til og med- og dette har jo bekymra meg før (noe er det hele tida).

Hva tror dere?

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-12-2009, 09:44   #112
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Hmm - begynner å lure på om ikke jeg må kjøpe nye BH-er igjen. Jeg bruker for tiden den løseste BH-en min, uten spiler, og selv på ytterste hekt så begynner det å klø en del.

Ellers fortsatt ingen kvalme, men det blir vel ikke så mye?

LPP: Ja, symptomene kan variere fra dag til dag, så du skal ikke tenke så mye på dette. Jeg pleier å ikke merke så mye til at jeg er gravid, så jeg pleier å være veldig glad i UL. Det hjelper nå å være gravid med tredjemann (egentlig gravid for 6. gang) - nå begynner jeg å kjenne igjen de bittesmå symptomene mine.

Og alle sammen: husk at det er én symptom som teller over alle andre. Ingen mens!

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-12-2009, 10:15   #113
Enni
Supermedlem

Enni sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,099
Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.Enni har mye å være stolt av.

Jeg er og

Trodde jeg skulle slippe unna kvalmen, men neida.
Gammel 11-12-2009, 11:07   #114
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

C3PO: Helt sant, det siste du skrev! Viktig å huske på!
LPP: Jeg er ikke så kvalm i dag Men jeg har vært kjempekvalm tidligere. Men som C3PO er jeg gravid for 6. gang nå, så jeg kjenner igjen veldig mange av de småsymptomene som jeg ikke klarte å kjenne første gangen. Jeg tror det går helt fint med deg jeg Men skjønner at man bekymrer seg...
Enni:

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-12-2009, 11:12   #115
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av C3PO Vis post
Og alle sammen: husk at det er én symptom som teller over alle andre. Ingen mens!
Jeg syns ikke det ikke for meg iallefall. Det er fullstendig "normalt" for meg at mensen ikke er her. Jeg har vel hatt to ordentlig mensen i løpet av 2009. I perioden mai-august hadde jeg ikke mensen i det hele tatt. I september hadde jeg en mensen som varte i 20 dager før det ble bom stopp igjen. LITT forvirrende kan man si
Gammel 11-12-2009, 13:39   #116
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her er det kvalme, trøtthet og tett nese konstant så å si.
Ellers av/på med ømmepupper. Mere kviser enn på lenge og av/på sulten.
  Svar med sitat
Gammel 12-12-2009, 13:33   #117
undrre
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 99
undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.

Puhh....HCG stigningen var fin...Fra 340 til over 3000 på 6 dager, det er kjempebra i følge legen. Men han følger meg opp med ukentlige HCG prøver, så nå er jeg begynt å bekymre meg for neste HCG stigning. Pluss at jeg planlegger en UL 6+6. Synes dere det er for tidlig? Jeg er syk av engstelse. Skjønner ikke hvorfor jeg er så engstelig. Er vel fordi jeg har innsett hvor vanlig abort er de første ukene. Går omtrent og holder pusten om dagen. Har litt ømme bryster, men mindre ømt enn før. Og ingen kvalme, bare kjempegod matlyst!!
Gammel 12-12-2009, 18:54   #118
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Undrre: så bra at hcg-stigningen er fin! Jeg er også bekymret. Det er vel fordi vi så veldig gjerne vil det skal gå bra, men som noen her inne har påpekt så går det bra i ca 90% av tilfellene. Så vi får klamre oss til det! Går stort sett bra!
Gammel 12-12-2009, 19:39   #119
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan si det igjen jeg - av alle de som får positiv graviditetstest så ender over 90% opp med et frisk, velskapt barn født til termin De prosentene kan man ikke krangle med. Hehe...

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-12-2009, 19:58   #120
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Bra Meo Og du må gjerne komme med den påminnelsen ofte!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:28.