Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-12-2009, 01:28   #121
meow
Medlem

meow sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 225
meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.
Sv: Symptomtråden

smerter nesten som menssmerter...
er tett i nesa også... men jeg har slike perioder til vanlig også, er tett i noen mnd av gangen, så er vel kanskje ikke et symptom
veldig trøtt, kan også være årstiden da
Gammel 15-12-2009, 08:45   #122
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror jeg kan påstå at jeg har symptomer nå!

Sliter litt med puppene om natta. Riktignok har jeg gjort det i et par år nå egentlig, pga størrelsen. Jeg som er så glad i å ligge på magen Og da blir de jo naturlig ekstra skviset da.... ikke sånn kjempebehagelig. MEN i det siste her nå så har det vært ekstra følsomt, ja rett og slett ømt. På en litt annen måte enn før, så da tør jeg påstå at det er et symptom på at Lykkeliten er inni meg og kroppen styrer på.

Jeg må også krype til korset og innrømme at matlysten har forandret seg nå. Det er sant at disse ukene/månedene som har gått har vært spesielle med tanke på flytting og litt høstdepresjon, stress o.l og det gjør tanken på mat lite fristende. MEN jeg merker på jobben også at mat ikke er helt det samme.... Før spiste jeg 3 brødskiver til lunch med "liv og lyst", mens nå klarer jeg muligens et rundstykke og et knekkebrød. Selv om jeg ikke direkte er kvalm på morgenen også, så er jeg litt småuggen og mat er ikke det første jeg tenker på. Kjedelig, for jeg ER sulten og kan kjenne det rumler i magen til tider også.

Men føles godt å i det hele tatt ha symptomer
Gammel 15-12-2009, 14:28   #123
Mammatil3
Supermedlem

Mammatil3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 766
Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er jeg utrolig trøtt, føler jeg kunne sove stående. Det svir bak øyelokkene. Ellers er jeg utrolig hormonell, og gråter over det minste. Imorges var det Jul i svingen og sangen til linus sin pappa som fikk tåreflommen i gang.

Har også mye stikkninger i livmoren. svimler av og til, merker brystene er blitt tyngre. Mest av alt er jeg så full av luft!

med Tarzan og Tess74

Mammatil3 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 16:53   #124
Eia78
Supermedlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 781
Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.Eia78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt halvslapp. Kvalm hele søndag, oppkast natt til mandag.
Veldig oppblåst i magen forrige uke da jeg gikk og ventet på mensen.
Litt ømme pupper.
Ingen symptomer i forrige svangerskap, plaget med litt kvalme de første ukene i det første.
med Gullit, Carina82 og Fragaria.
Eia78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 16:58   #125
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Har utrolig mye stikninger i magen og i puppene. Brystvortene er ømme, men ikke resten av puppene. Er trøtt, tørst og har begynte å måtte opp å tisse på natten.
Gammel 15-12-2009, 18:08   #126
meow
Medlem

meow sin avatar

Meldinger: 225
meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Shinyflower Vis post
Har utrolig mye stikninger i magen og i puppene. Brystvortene er ømme, men ikke resten av puppene. Er trøtt, tørst og har begynte å måtte opp å tisse på natten.

jeg har også merka at jeg må tisse oftere... men hvorfor er det sånn? er det hormonelt? Trodde ikke spiren var stor nok til å presse på blæra enda jeg....
Gammel 15-12-2009, 19:03   #127
Mammatil3
Supermedlem

Mammatil3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 766
Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meow Vis post
jeg har også merka at jeg må tisse oftere... men hvorfor er det sånn? er det hormonelt? Trodde ikke spiren var stor nok til å presse på blæra enda jeg....

Hyppig vannlatningstrang i starten av graviditeten er normalt og skyldes hormoner, det er først senere hvor babyen blir større og kan presse på blæren at hyppigheten skyldes dette.

Vær imidlertid oppmerksom på at urinveisinfeksjon hos gravide ofte gir lite symptomer. Vær obs på sterk/ubehagelig lukt av urinen. Er den mørk på farge, betyr det som regel at væskeinntaket er for lite. Da er du også mer utsatt for infeksjon.

med Tarzan og Tess74

Mammatil3 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 19:30   #128
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er fortsatt kvalm som bare det
I tillegg er humøret svingende, det svartner ofte for meg (sånn at jeg føler jeg besvimer) og puppene er blitt store. I tillegg ser jo faktisk magen ut som om jeg er mye lenger på vei

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 19:46   #129
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg fryyyyser og er trøtt...

også forstoppelse da... og jeg kan ikke stoppe opp..for da får jeg gallesteinsanfall så bruker noen timer på do kan man si

i tillegg grååååter jeg ja... for ingenting
Gammel 15-12-2009, 21:15   #130
Lykke_Li
Supermedlem

Lykke_Li sin avatar

Meldinger: 1,040
Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.

Fra å ha alt av symptomer gikk jeg plutselig over til å ikke ha noen - skremmende!! Er dette vanlig tror dere?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:10.