Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-12-2009, 21:34   #131
Mammatil3
Supermedlem

Mammatil3 sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 766
Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.Mammatil3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symptomtråden

Jeg tror det meste er normalt så tidlig i graviditeten, og at ethvert svangerskap er ulikt det andre. Jeg har ikke hatt så klare symptomer i mine andre svangerskap som jeg har i dette.
Kanskje det har noe med kjønn å gjøre??..

med Tarzan og Tess74

Mammatil3 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2009, 21:46   #132
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Juliet_: Det er like vanlig å nesten ikke ha noen symptomer som å ha mange Det er også vanlig at det varierer!

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-12-2009, 11:49   #133
Lykke_Li
Supermedlem

Lykke_Li sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 1,040
Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.Lykke_Li har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar, vi får håpe alt er som det skal, småhysterisk førstegangsmamma her
Gammel 16-12-2009, 14:47   #134
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Nytt symptom i dag: er så tørr i nesa og blør neseblod. Det har jeg aldri gjort før.
Gammel 16-12-2009, 16:57   #135
gullit
Medlem

gullit sin avatar

Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 73
gullit vil raskt nok bli berømt.

Vel, liker ikke helt det her, men joda, symptomer er der. Forrige svangerskap var symptomfritt frem til 5 måneder. Hadde ikke kul på magen før da heller...Nå er brystene ømme, jeg er nummen i korsryggen/halebeinet, er litt småsur/lettere irritert, tørst og ikke minst: restless legs!! Blir gal av det siste snart! Kan ikke sitte i ro uten at det starter, og på kveldene ligger jeg våken leeenge før jeg sovner. Så håper ikke det utarter seg for da blir det dårlig med nattesøvnen her gitt...:/
Men alt i alt er jo dette en indikasjon på noe vidunderlig, så sånn sett er det ikke så ille
Gammel 16-12-2009, 19:35   #136
cch85
Juniormedlem

cch85 sin avatar

Meldinger: 20
cch85 er på vei til noe stort.

Er i dag 4+3 (tror jeg) og merker symptomer som

- voldsomt oppblåst hele døgnet
- murringer neders i magen
- blir ofte veldig tissatrengt men er små små mengder under hvert toalett besøk..
- Må vel nevne hovne og ømme pupper, ingen BHer som passer! :/
- har også merket at det stikker rundt der eggleder/eggstokk ligger men kun på høyre side.. Noen andre som har opplevd det??

Ellers har jeg ingen tegn til hverken kvalme eller tretthet! Bank i bordet!
cch85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-12-2009, 19:38   #137
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Pokker altså, jeg liker IKKE å få rett med dårlige magefølelser... Har jo vært engstelig hele tida, og ikke minst den siste tida følt symptomene minske litt. "Alle" har sagt at det ordner seg, og at jeg bare er i forsvar. Men nei. UL i dag bekreftet det jeg følte, der var det ingenting annet enn en tom fostersekk. Det betyr vel at det nok stoppet for et par uker siden, og at det derfor med ALL sannsynlighet ender i mensen om noen dager/uker. Ingen fin julegave akkurat! Men takker for fine samtaler/chatter her på symptomtråden. Kanskje vi sees igjen en annen gang!

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-12-2009, 19:48   #138
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Ømme pupper, men mer til og fra nå, ikke konstant. Kvalm på ettermiddagen, ikke spesielt klar for å lage middag, og ihvertfall ikke spise den. Men, jeg har aldri kastet opp, i noen av mine sv.skap, så jeg skal vel ikke klage.
Fryktelig trøtt, sov tre timer på formiddagen..

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-12-2009, 21:28   #139
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har begynt å få ømme pupper..

cch85: jeg sleit forrige svangerskap med smerter på venstreside der jeg vil tro eggstokkene er... sikkninger og ja..nei holdt på å bli smågal..og det er vist normalt...

som myyye annet he he
Gammel 16-12-2009, 21:42   #140
Shinyflower
Medlem

Shinyflower sin avatar

Meldinger: 156
Shinyflower vil raskt nok bli berømt.Shinyflower vil raskt nok bli berømt.

Og der var jeg kjempekvalm.. Akkurat nå blir jeg nesten litt skrekkslaget av å tenke på at denne kvalmen som jeg nå kjenner på kanskje skal følge meg i 7 uker til. Overlever vel det også, det tjener til noe godt. Må bare tenke sånn!!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:12.