Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-12-2009, 22:14   #141
gullit
Medlem

gullit sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 73
gullit vil raskt nok bli berømt.
Sv: Symptomtråden

Sitat:
Opprinnelig postet av gullit Vis post
Vel, liker ikke helt det her, men joda, symptomer er der. Forrige svangerskap var symptomfritt frem til 5 måneder. Hadde ikke kul på magen før da heller...Nå er brystene ømme, jeg er nummen i korsryggen/halebeinet, er litt småsur/lettere irritert, tørst og ikke minst: restless legs!! Blir gal av det siste snart! Kan ikke sitte i ro uten at det starter, og på kveldene ligger jeg våken leeenge før jeg sovner. Så håper ikke det utarter seg for da blir det dårlig med nattesøvnen her gitt...:/
Men alt i alt er jo dette en indikasjon på noe vidunderlig, så sånn sett er det ikke så ille
Åsså glemte jeg halsbran!!!! Alt dette slet jeg med i slutten av forrige svangerskap...skjønner ikke helt dt der...etter bare 5 uker
Gammel 16-12-2009, 22:27   #142
Sissywish
Supermedlem

Sissywish sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 947
Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.Sissywish har mye å være stolt av.

Er straks i min uke 5 og kjenner noe skje der nede. Ellers så fryser jeg masse og er litt svimmel. Litt som sist gang.

08 aug 10

med Cattis
Sissywish er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-12-2009, 01:14   #143
undrre
Medlem

Meldinger: 99
undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.

Å nei LPP, det var trist å høre.. Følgte jo litt ekstra med deg siden vi begge hadde så lav hcg til å begynne med...ble litt nervøs nå, jeg...
Jeg har fremdeles faste, ømme bryster, kjempegod matlyst, sover utrolig dårlig men gjesper hele dagen likevel, og spiser alt jeg kommer over
Gammel 17-12-2009, 02:50   #144
cch85
Juniormedlem

cch85 sin avatar

Meldinger: 20
cch85 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

cch85: jeg sleit forrige svangerskap med smerter på venstreside der jeg vil tro eggstokkene er... sikkninger og ja..nei holdt på å bli smågal..og det er vist normalt...

Hehe, det er til å bli litt smågal av ja! Godt å høre det ikke bare er meg. får satse på at det er helt normalt og evt spørre legen på fredag, for å bli litt ekstra beroliget!
Gammel 17-12-2009, 23:45   #145
meow
Medlem

meow sin avatar

Meldinger: 225
meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.meow er som en uslipt juvél.

nå føler jeg at jeg har mistet alle symptomene er ikke trøtt, kvalm eller kjenner så mye smerter og stikk i magen og underlivet uff, håper bare alt er bra likevel
Gammel 18-12-2009, 23:10   #146
Tifla
Medlem

Tifla sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 88
Blogginnlegg: 2
Tifla er som en uslipt juvél.Tifla er som en uslipt juvél.Tifla er som en uslipt juvél.

Her har det slått inn mye symptommer nå, og det værste er kvalmen var tilogmed hjemme fra jobb i går. Har ikke en gang orket å lese her inne på flere dager. Samtidig er jeg litt svimmel, dårlig matlyst (henger jo sammen med kvalmen), er trøtt hele tiden og ømme pupper.

Og med en sånn kvalmen er det ikke lett å jobbe med mat

august 2010
Tifla er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-01-2010, 11:22   #147
Nienna
Seniormedlem

Nienna sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Midt-Troms
Meldinger: 2,532
Blogginnlegg: 29
Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.

Trøtt som fy. Sovner av i sittende stilling flere ganger i løpet av dagen.
Har også store problemer med å pusse tennene. Brekker meg så lett

Med navano, pioneerjenta & Bromba
Nienna er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-01-2010, 11:38   #148
Chrissy
Supermedlem

Chrissy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Langt borte...:)
Meldinger: 1,183
Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.

Fortsatt kvalm . Hver gang jeg spiser, så må jeg sitte i ro i evigheter etterpå, for om jeg beveger meg, så kommer maten opp igjen.
Kjenner bekkenet, men siden jeg sliter så mye med kvalmen og tilbringer mye av dagen i ro, så sliter jeg ikke på bekkenet heldigvis. Merker at det begynner å bli vanskeligere å kle på meg og løfte føttene pga bekkenet.

Eller har luft magen forsvunnet. Har forstatt endel luft imagen, men den stooore magen har forvunnet. For litt siden så såg jeg høygravid ut.

med Lille Ru og Aifos
Chrissy er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2010, 15:20   #149
Putte:)
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 705
Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.Putte:) er fantastisk mot andre.

Uke 13:
*drittlei av å være kvalm!!
* Ømme tunge pupper
* Trett/sliten
*tett nese og mye neseblod.Totalt avhengig av Otrivin..
Gammel 14-02-2010, 23:04   #150
undrre
Medlem

Meldinger: 99
undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.

Uke 15/16
Otrivin otrivin .... ligger klar i veska min.....tett nese ja. konstant.
Halsbrann.

og dett var dett

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:21.