Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-11-2009, 22:46   #11
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symptomtråden

Vet ikke om det er symptom relatert til graviditet egentlig, men nå stikker det skikkelig i rompa
Så mye at jeg kun kan sitte i sofaen, prøvde å sette meg ned på kjøkkenstolen og det gjorde vondt!
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-11-2009, 08:40   #12
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå luuurer jeg på om jeg kan kjenne et snev av symptomer også? Men fryktelig vanskelig å si sikkert syns jeg. Jeg har nemlig veldig dårlig matlyst for tiden. Jeg er sulten som vanlig, slik at magen rumler. Men ikke lyst på NOE. Ikke helt kvalm altså, bare orker ikke, og tanken på mat er frastøtende. Men jeg blir litt kvalm når jeg nesten ikke spiser noe men prøver å presse i meg noe for både min og Lykkelitens del.
Men dette kan egentlig liksågodt være en annen årsak til. Hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde jeg ikke tenkt noe særlig over det engang. Vi er midt i en flytteprosess og det er masse stress og styr hver dag. Så har jo ikke gjort annet i 2 uker nå enn å spise brødskiver og litt pizza. Er så leeeei.
Gammel 27-11-2009, 09:49   #13
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Forstår godt du er lei
Jeg har det også slik du beskriver i matveien, men slik har jeg hatt det de siste ukene, og det er metforminen sin feil, så vet ikke helt om jeg ville kalle det symptom for min egen del heller.

Men tror nok at når du ikke hadde det fra før er det et symptom for deg.
Er det ikke slik da, alt som er nytt er symptomer
Gammel 27-11-2009, 12:33   #14
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Det bare er ikke sånn kjempenytt her. Har vært trøtt, hatt ømme pupper og svingende matlyst i hele høst jeg. Bare ekstra dårlig matlyst de to siste ukene pga flytting.
Gammel 27-11-2009, 22:32   #15
Elefant
Medlem

Sted: Oslo
Meldinger: 204
Elefant er bare skikkelig grei.Elefant er bare skikkelig grei.Elefant er bare skikkelig grei.Elefant er bare skikkelig grei.

Foreløpig har jeg kun mensmurringer
Elefant er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-11-2009, 22:39   #16
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Trøtt, tørst og ømme pupper. Og la meg legge til HORMONELL...

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-11-2009, 23:09   #17
Juli-jente
Seniormedlem

Juli-jente sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,330
Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.

Har egentlig lite symptomer foreløpig.
Føler jeg skal få mensen og har ømme pupper..

Og så har det visst blitt kommentert at jeg har vært litt amper på jobb den siste tiden..............

Juli-jente er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2009, 00:53   #18
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Har begynt å få problemer med buksene, liker bukser med høye liv, men utrolig ukomfortable å ha på, bare da jeg blir kvalm, og alt for tidlig for mammaklær
Gammel 28-11-2009, 07:42   #19
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

* Kvalm (gått ned 4 kg på 2 uker - kaster ikke opp, men spiser elendig)
* Veldig oppblåst mage
* Luft som kommer ut både her og der
* Ligamentsmerter
* Humørsyk
* Puppene har vokst en størrelse og er frykelig ømme. Jeg er ikke fornøyd, mannen er kjempe fornøyd

Var egentlig verst forrige uke, roet seg veldig denne uken. Men prøver å bare nyte det

EDIT: Ntsn minnet meg på noe:
* Jeg er så sinnsykt, SINNSYKT trøtt

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no

Sist endret av Meo; 28-11-2009 kl 11:12.
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2009, 10:53   #20
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,153
Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.

murringer og dødstrøtt
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:25.