Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2009, 11:50   #21
Alva85
Medlem

Alva85 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 55
Alva85 er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Symptomtråden

Jeg er supersliten, kvalm og liten matlyst, ømme bryster, stikkinger,
hissig og har kjempe oppblåst mage. Den er skikkelig bulete og hard, er det normalt så tidlig?
Alva85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2009, 15:53   #22
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alva85 Vis post
Jeg er supersliten, kvalm og liten matlyst, ømme bryster, stikkinger,
hissig og har kjempe oppblåst mage. Den er skikkelig bulete og hard, er det normalt så tidlig?
Vanlig med hard og oppblåst mage så tidlig, ihvertfall har jeg hatt det alle gangene, mulig det går over om en liten periode før magen begynner å vokse skikkelig

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2009, 21:07   #23
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Mer utflod
Gammel 30-11-2009, 08:21   #24
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Dagen i dag, startet med kvalme og halsbrann , må faktisk innrømme at jeg syntes det var litt deilig..bare for å få litt bekreftelse på tingenes tilstand.

Ellers hormonell, tørst og ømme pupper.

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 09:12   #25
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Rosa utflod i går

Men tok ny blodprøve i dag, skal få medisiner i løpet av uken. Fått UL-time hos gyn i uken før julaften, og evt time før det også. Antar det ikke er så mye mer jeg kan gjøre.

Og idag kom stølheten i magen
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 09:31   #26
Nillis
Supermedlem

Sted: Jeg bor i Hedmark.
Meldinger: 492
Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.

Kvalmen har kommet snikende, litt mer dag til dag.
Store brystvorter. Og det føles som om maveskinnet er litt stramt når jeg strekker meg.

med navano og Olasmamma!
Nillis er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 10:27   #27
Lykkelig77
Veteranmedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hadeland
Meldinger: 3,715
Blogginnlegg: 68
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har overhode ingen symptomer og det bekymrer meg litt.. Litt murringer de siste to dagene, eller ikke noe.
Gammel 30-11-2009, 10:40   #28
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Kvalmebølgen har kastet seg over meg

Lykkelig: Du er ikke mer enn 3+5 og ikke alle vet at de er gravide en gang på det tidspunktet Det kommer nok snikende

Jeg er jo et sted mellom 4 og 7 uker, så... =/

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 11:20   #29
Lykkelig77
Veteranmedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hadeland
Meldinger: 3,715
Blogginnlegg: 68
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Meo Vis post
Kvalmebølgen har kastet seg over meg

Lykkelig: Du er ikke mer enn 3+5 og ikke alle vet at de er gravide en gang på det tidspunktet Det kommer nok snikende

Jeg er jo et sted mellom 4 og 7 uker, så... =/

Jada, det kommer nok tidsnok. Bare bekymrer meg litt ekstra siden jeg mistet i oktober og i tillegg har svake tester nå Har fått time til blodprøve imorgon og torsdag så da får jeg svar på om hcg er normalt.
Gammel 30-11-2009, 11:24   #30
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Jada, det kommer nok tidsnok. Bare bekymrer meg litt ekstra siden jeg mistet i oktober og i tillegg har svake tester nå Har fått time til blodprøve imorgon og torsdag så da får jeg svar på om hcg er normalt.
Forstår deg så godt! Vanskelig å la være å bekymre seg, når det har gått galt før, men jeg prøver å tenke på alle solskinnshistoriene. Kjenner flere med SA/MA tidligere som i dag har opptil flere barn, så prøver å tenke på det istedet jeg, men ikke alltid like lett
aliana er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:21.