Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2009, 20:19   #41
Tyra
Supermedlem

Tyra sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 524
Tyra er et navn alle kjenner.Tyra er et navn alle kjenner.Tyra er et navn alle kjenner.Tyra er et navn alle kjenner.Tyra er et navn alle kjenner.Tyra er et navn alle kjenner.
Sv: Symptomtråden

Jeg har følgende symptomer:
*oppblåst, buksene er trange alt
*småuggen om morgenen
*høy temp
*ikke lyst på kaffe
*hatt masse vondt i hodet
Ingen kvalme ennå heldigvis, husker ikke når den startet sist, tror det var mellom 4 og 5 uker, men det ikke så ille heldigvis.
Gammel 30-11-2009, 20:19   #42
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Hehe, ok da Ikke meningen å misforstå. Jeg bare vet at det er så mange som blir så redde med en gang de ser noe blod, men det er jo faktisk ganske vanlig

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 20:21   #43
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Meo Vis post
Hehe, ok da Ikke meningen å misforstå. Jeg bare vet at det er så mange som blir så redde med en gang de ser noe blod, men det er jo faktisk ganske vanlig

Enig med du! La oss prøve å avdramatisere alt vi kan, det er det BESTE

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 20:24   #44
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

Den smilyen er så... ehm... tankevekkende

SÅNN, nå er jeg ferdig med avsporingene mine

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 20:57   #45
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Meo Vis post
Den smilyen er så... ehm... tankevekkende

SÅNN, nå er jeg ferdig med avsporingene mine
Endelig noen som påpeker det!!!
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 20:58   #46
Lykkelig77
Veteranmedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hadeland
Meldinger: 3,715
Blogginnlegg: 68
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, jeg har skikkelige "menssmerter" ikveld. Både i livmor og korsrygg
Gammel 30-11-2009, 21:36   #47
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av aliana Vis post
Endelig noen som påpeker det!!!
Griiiisejenter

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 23:01   #48
Chrissy
Supermedlem

Chrissy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Langt borte...:)
Meldinger: 1,183
Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nillis Vis post
...... 3 steder med kirurgisk stål som spjelker kjeven, .....

Au au au....håper jeg ikke er for nysgjerring og frekk som spør Nillis, men hva har skjedd med deg?
Det hørtes ikke godt ut i allefall.

med Lille Ru og Aifos
Chrissy er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2009, 23:09   #49
Nillis
Supermedlem

Sted: Jeg bor i Hedmark.
Meldinger: 492
Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Chrissy Vis post
Au au au....håper jeg ikke er for nysgjerring og frekk som spør Nillis, men hva har skjedd med deg?
Det hørtes ikke godt ut i allefall.
Var utsatt for en bilulykke for noen år siden. Brakk kjevebenet flere steder og brakk tverrtaggen på ryggen 2 steder. + en del annet.

Det som er artig her er at legen har skrevet ut en uttalelse på at jeg har metall i kroppen og det er derfor jeg kanskje får utslag når jeg går gjennom metalldetektorer, men den er skrevet på norsk. Det hjalp meg lite da jeg ble tatt til side for ekstra sjekk på flyplassen i Roma.

med navano og Olasmamma!
Nillis er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2009, 00:15   #50
Chrissy
Supermedlem

Chrissy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Langt borte...:)
Meldinger: 1,183
Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nillis Vis post
Det hjalp meg lite da jeg ble tatt til side for ekstra sjekk på flyplassen i Roma.
ler med her jeg nå...ser det komiske i det, selv om det nok var tragisk frustrerende.
For en dustelege. Hvor mange forstår norsk i de landene hvor man trenger å vise pass????Herregud....

For spøk til alvor. så forferdelig da. Høres ut som om du fikk deg en trøkk i ulykken. Når slikt skjer så kan man være glad for at ting ikke gikk værre og man kan være glad man er i livet.

Vi var første til åstedet ved en ulykke i fjor. Det skjedde rett foran oss og takket være at jeg har en mann med hurtig reaksjon greide vi å unngå å bli krasjet i.
4 unger i den ene bilen hvorav den gamleste på 7år for inn og ut av bevissthet. Forferdelig. En mnd etter ulykken da vi var til politiavhør, visste dem fortsatt ikke om han kom til å overleve. Lå i koma
Etter dette meldte jeg meg opp til førstehjelpskurs.

med Lille Ru og Aifos
Chrissy er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:22.