Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2009, 05:51   #51
Alva85
Medlem

Alva85 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 55
Alva85 er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Symptomtråden

er så kvalm, klarer så vidt å få i meg mat. Men har ikke spydd enda, men det gjør jeg nesten aldri. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Har også fått stikkinger ehm..vel ganske lokalisert, hullet kan jeg vel kallet det. Er kjempe vondt, som om noen stikker nåler i meg der nede. Er dette normalt? Dette er første gang for meg så har jo ikke peiling.
Alva85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2009, 08:48   #52
*Tina
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 310
*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alva85 Vis post
er så kvalm, klarer så vidt å få i meg mat. Men har ikke spydd enda, men det gjør jeg nesten aldri. Noen som har tips til hva som kan hjelpe? Har også fått stikkinger ehm..vel ganske lokalisert, hullet kan jeg vel kallet det. Er kjempe vondt, som om noen stikker nåler i meg der nede. Er dette normalt? Dette er første gang for meg så har jo ikke peiling.
Når det gjeld kvalmen, kan det hjelpe å spise litt - tørre kjeks eller knekkebrød brukar å fungere bra på meg - elles så veit eg at mange er fornøgd med såkalt sea-band som ein får på apoteket.

Stikningar er heilt normal - eg har ikkje stikningar der du har dei, men reknar med at kor stikningane sit har bl.a. med beliggenheit og fasong på livmor (som kan ha mange fasongar og kan vere t.d. forovervent (mest vanlig) og ulike grader av bakovervendt (ca 20%)). Er du veldig usikker så ville eg tatt kontakt med lege eller jordmor.
Gammel 01-12-2009, 10:02   #53
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Tina Vis post
Når det gjeld kvalmen, kan det hjelpe å spise litt - tørre kjeks eller knekkebrød brukar å fungere bra på meg - elles så veit eg at mange er fornøgd med såkalt sea-band som ein får på apoteket.
Salte kjeks og seaband var det jeg også skulle anbefale. Og mange finner ut av at de må spise litt av kjeksen og drikke vann FØR de i det hele tatt står opp. Så ha på nattbordet
Gammel 01-12-2009, 10:20   #54
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sukkerrose Vis post
Salte kjeks og seaband var det jeg også skulle anbefale. Og mange finner ut av at de må spise litt av kjeksen og drikke vann FØR de i det hele tatt står opp. Så ha på nattbordet

Og så har helsekost og apotek noen sånne Ingefærtabletter mot kvalme som jeg har hatt nytte av ellers i hvert fall!

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2009, 11:20   #55
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Seaband, kjeks og ingefær hjelper iallefall hos meg!
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2009, 17:42   #56
LPP
Medlem

LPP sin avatar

LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Noen som vet noe om normale HCG-nivåer ved blodprøve? Tok en på dag 14 etter innsett av befruktet egg, og den var på 86... Tallet sier meg INGENTING!

Gammel 01-12-2009, 17:47   #57
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Noen som vet noe om normale HCG-nivåer ved blodprøve? Tok en på dag 14 etter innsett av befruktet egg, og den var på 86... Tallet sier meg INGENTING!

Se her
Gammel 01-12-2009, 18:08   #58
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av aliana Vis post
Se her
Takk
Ser ut til at jeg er normal da,he he. Gjenstår bare å se om det stiger også nå da... Alt man tenker på

Gammel 01-12-2009, 19:37   #59
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Takk
Ser ut til at jeg er normal da,he he. Gjenstår bare å se om det stiger også nå da... Alt man tenker på
Ja, sånn er det
Gammel 01-12-2009, 20:22   #60
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Halsbrann -- fyttikatta

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:19.