Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2009, 12:17   #71
Chrissy
Supermedlem

Chrissy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Langt borte...:)
Meldinger: 1,183
Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.
Sv: Symptomtråden

All kvalme og halsbrann er borte.
Fortsatt ingen stikkninger
....men oi som det bobler i magen idag.
Kanskje det fylles opp med luft nå.
Husker sist. Fikk DEN magen over natta. Plutselig bare sååå gravid.

Man skal ikke klage over å ikke ha vondt, men...føler meg så lite gravid når jeg ikke kjenner noe der. Jeg sliter med å ikke gå å ta en ny test
Huff...man skal være glad hver dag man ikke har vodt. Vontene kommer dem, og da ønsker man tilbake til dagene da alt var bra.

med Lille Ru og Aifos
Chrissy er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-12-2009, 14:15   #72
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,153
Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.

Jeg liker ikke lese om SA og MA og sånn jeg. Men når man ser statestikken så er heldigvis prognosene ganske bra

Jeg har ingen annen tegn en murringer i magen, men faktisk så kjenner jeg meg litt uggen i dag. Sånn gravid uggen. Sist gang så var jeg vare litt litt uggen en kort periode. Er glad jeg ikke ligger å spyr for å si det sånn.

Husk at symptomer ikke er et tegn på at alt er bra, vær glade for et symptomfritt svangerskap
Gammel 02-12-2009, 16:05   #73
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Utflod - masse lukt nedentil!

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-12-2009, 17:17   #74
Emilsmamma
Gjest

Meldinger: n/a

kvalme
ømme pupper med store blodårer
oppblåst mage
  Svar med sitat
Gammel 02-12-2009, 17:57   #75
Nalim
Veteranmedlem

Nalim sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 3,279
Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ingen symptomer bortsett fra litt murringer histen og pisten.Svangerskapskvalme har jeg aldri opplevd,har vært heldig med den
Frøken punktum 22/08-10
Lillebror 05/07-13
Nalim er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2009, 09:38   #76
Cattis
Supermedlem

Cattis sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 668
Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.Cattis har et ubeskrivelig bra rykte.

Super ØMME pupper, de brenner og gjør vondt når jeg går i trappen
Lett murring i magen. Og selvfølgelig bekymret

med Sissywish
Cattis er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2009, 11:07   #77
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Var hos legen i dag, og han mente at de mensenaktige smertene jeg føler IKKE skyldes at livmora utvider, når det er så tidlig i svangerskapet (slik som jeg hadde hørt).. Men at det kan være andre forhold i mage, eggstokker og livmor som gir mensen-fornemmelsen,- MEN at det uansett ikke var noe å bekymre seg for.. Tror HAN ja det er jammen ikke lett å senke skuldrene og virkelig tro på dette her, når det er første gang,- og man til stadighet hører om de det ikke går bra med. men jeg fikk streng beskjed om å TRO på det. Du er gravid, sa han. Fine ord i grunnen

Sist endret av LPP; 03-12-2009 kl 11:10.
LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2009, 12:41   #78
LPP
Medlem

LPP sin avatar

LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Var hos legen i dag, og han mente at de mensenaktige smertene jeg føler IKKE skyldes at livmora utvider, når det er så tidlig i svangerskapet (slik som jeg hadde hørt).. Men at det kan være andre forhold i mage, eggstokker og livmor som gir mensen-fornemmelsen,- MEN at det uansett ikke var noe å bekymre seg for.. Tror HAN ja det er jammen ikke lett å senke skuldrene og virkelig tro på dette her, når det er første gang,- og man til stadighet hører om de det ikke går bra med. men jeg fikk streng beskjed om å TRO på det. Du er gravid, sa han. Fine ord i grunnen
Fikk svar på blodprøve nå. Hcg er var på tirsdag denne uken målt til 341, og var på 86 torsdag for en uke siden. Er det en bra stigning? Er i uke 5.

Gammel 03-12-2009, 21:40   #79
Nillis
Supermedlem

Sted: Jeg bor i Hedmark.
Meldinger: 492
Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.

Jeg har fått litt vondt i tenna, nesten så jeg ringte før i dag å bestillte meg time hos tannlegen, men kom på at jeg har hørt at det å ha vondt i tenna er et symptom. Jeg lar tlf til tannlegen bero en liten stund.

med navano og Olasmamma!
Nillis er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2009, 21:49   #80
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Nillis Vis post
Jeg har fått litt vondt i tenna, nesten så jeg ringte før i dag å bestillte meg time hos tannlegen, men kom på at jeg har hørt at det å ha vondt i tenna er et symptom. Jeg lar tlf til tannlegen bero en liten stund.

Jeg og!! Så rart Dette visste jeg virkelig ikke at var et symptom

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:11.