Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-12-2009, 22:04   #81
Juli-jente
Seniormedlem

Juli-jente sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,330
Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.Juli-jente har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Symptomtråden

Fortsatt lite symptomer her..
Ømme pupper og litt småuggen form - and that's it..
Litt mensmurring av og til - men ikke noe plagsomt.

Sist var jeg kvalm fra uke 6 til 11 - og det var heelt PYTON, så kan jeg slippe det nå skal jeg være veldig glad.
Men likevel er det jo et veldig godt tegn på at alt er ok..

*ambivalent*

Juli-jente er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2009, 05:42   #82
Chrissy
Supermedlem

Chrissy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Langt borte...:)
Meldinger: 1,183
Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.Chrissy har en strålende fremtid.

Bekkenløsning har begynt
ellers alt bra

med Lille Ru og Aifos
Chrissy er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2009, 08:03   #83
Nillis
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Jeg bor i Hedmark.
Meldinger: 492
Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Jeg og!! Så rart Dette visste jeg virkelig ikke at var et symptom
ALT er et symptom!

Leste det faktisk på SG i sin tid husker jeg. Men hvis man merker smerten lokalisert til en tann eller et lite område så ville jeg nok ha sjekke det for det. Det det var snakk om der ble ofte beskrevet som et "spenn i tenna"

med navano og Olasmamma!
Nillis er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2009, 08:39   #84
*Tina
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 310
*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.*Tina er som en uslipt juvél.

Stress om morgonen er ikkje bra

(Gleder meg til gubben er frisk igjen og kan levere i barnehagen!)
Gammel 04-12-2009, 12:59   #85
Nillis
Supermedlem

Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.Nillis er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Chrissy Vis post

Etter dette meldte jeg meg opp til førstehjelpskurs.

Lur du!

med navano og Olasmamma!
Gammel 06-12-2009, 11:24   #86
Pupsi
Supermedlem

Pupsi sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 505
Pupsi er fantastisk mot andre.Pupsi er fantastisk mot andre.Pupsi er fantastisk mot andre.Pupsi er fantastisk mot andre.Pupsi er fantastisk mot andre.Pupsi er fantastisk mot andre.

Hei Min første post her. Er 5+1 i dag.

Mine symptomer:
Ømme bryster/brystvorter, spesielt den ene
Litt uvel/småkvalm til tider
Økt utflod

Ellers merker jeg ingenting
Pupsi er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 11:58   #87
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Jeg tror det største " symptomet " mitt er usikkerheten!

Jenter, dere som er ca like langt på vei som meg: Hvordan ser testene deres ut ? Jeg skulle virkelig ønske at teststrekene mine hadde blitt LANGT sterkere nå,men det er de egebtlig ikke. De er meget tydelige altså,men ikke så tydelige som kontrollstreken. Har dette noe å si? Kan det bety at HCG-nivået ikke er høyt nok/steget nok? Var 341 forrige tirsdag ifølge blodprøve men... REDD jeg, og liker meg selv dårlig for det. Burde vare glad glad glad!

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 13:10   #88
aliana
Seniormedlem

aliana sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,836
Blogginnlegg: 40
aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.aliana har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LPP Vis post
Jenter, dere som er ca like langt på vei som meg: Hvordan ser testene deres ut ? Jeg skulle virkelig ønske at teststrekene mine hadde blitt LANGT sterkere nå,men det er de egebtlig ikke. De er meget tydelige altså,men ikke så tydelige som kontrollstreken. Har dette noe å si? Kan det bety at HCG-nivået ikke er høyt nok/steget nok? Var 341 forrige tirsdag ifølge blodprøve men... REDD jeg, og liker meg selv dårlig for det. Burde vare glad glad glad!
Har sluttet å teste nå, men mine tester fra bt ble ikke sterkere så da stoppet jeg rett og slett. Om du bekymrer deg veldig så ville jeg anbefale å snakke med legen evt jordmor der du bor. Trenger absolutt ikke bety noe, dessuten så blør du jo ikke eller har sterke smerter?
aliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 13:12   #89
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av aliana Vis post
Har sluttet å teste nå, men mine tester fra bt ble ikke sterkere så da stoppet jeg rett og slett. Om du bekymrer deg veldig så ville jeg anbefale å snakke med legen evt jordmor der du bor. Trenger absolutt ikke bety noe, dessuten så blør du jo ikke eller har sterke smerter?

Neida, har jo ikke det

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2009, 13:20   #90
Nillis
Supermedlem

Ikke kvalm i går og har ikke merket noe i dag heller. Det får meg til å bekymre meg litt, men det er vel sikkert ikke noe. Ingen blødninger så.
Brystene er fremdeles ømme.

med navano og Olasmamma!
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:18.