Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Risikosvangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-01-2010, 21:33   #11
jenta83
Supermedlem

jenta83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,218
jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.
Sv: Oppfølging i svangerskap etter hab.abort?

Jeg har mistet fire ganger, men fordi vi ikke var sikre på om vi ønsket flere valgte jeg å ikke utredes for hab.ab (har hatt blighted ovum to ganger). Men jeg har hatt tett oppfølging av gynekologen min til jeg rundet 12 uker og har avtale om bare å ringe når jeg er urolig om alt er i orden så kan jeg få komme inn å ta en titt. Rart om du ikke får noe mer oppfølging nå.

Masse lykke til, og bare send meg en pm om du trenger å lufte noen tanker

Firkløveret er komplett 2002 2008 2010
jenta83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-01-2010, 21:50   #12
Fragaria
Medlem

Fragaria sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 185
Fragaria er et navn alle kjenner.Fragaria er et navn alle kjenner.Fragaria er et navn alle kjenner.Fragaria er et navn alle kjenner.Fragaria er et navn alle kjenner.Fragaria er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lille Ru Vis post
Da kan jeg informere om at KK/gyn.pol ikke hadde noe som helst planer om å ta meg inn. Nei du, det var bare å komme seg til fastlegen som et hvilket som helst normalt svangerskap.

Det er ikke normalt, for pokker!
(Ikke minst fordi jeg ble konisert for et halvt år siden og har betraktelig kortere livmorhals. Dette blir nok fulgt opp senere uansett.)
Dette er noe av det rareste jeg har hørt på lenge! Tror jeg hadde forlangt en second opinion. Kanskje fastlegen kan hjelpe deg videre så du får den støtten du trenger?

Overvant subfertilitet og habituell abort!
Fragaria er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-01-2010, 23:11   #13
joaninha
Seniormedlem

joaninha sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,800
joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.

Risikosvangerskap skal vel strengt tatt følges opp ved svangerskapspoliklinikker... men du må nok via fastlegen først ja Men da burde det være en smal sak å få henvisning videre!
Gratulerer forresten! for at alt går bra denne gangen!!

joaninha er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:49.