Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-03-2010, 23:59   #1
valkyrien
Supermedlem

valkyrien sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vatnestrøm
Meldinger: 621
Blogginnlegg: 5
valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.
Se gravid ut?

Når begynner vi egentlig å se gravide ut, vi som er ekstra runde rundt midten fra før av?

Begynner virkelig å glede meg til å ikke bare se feit ut nå...

med Nene og Katten82
valkyrien er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2010, 09:43   #2
Mellon
Supermedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Jæren
Meldinger: 1,218
Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.Mellon har mye å være stolt av.
Sv: Se gravid ut?

Hei, jeg er litt rund fra før, men kunne vel tydelig se det fra 15-16 uker. Før det kunne jeg fint skjule det som at jeg hadde spist litt godt. har dessuten væt flink å kle meg tror jeg, for mange har ikke sett det før den siste mnd. Har ofte en topp med åpen genser over, sa da skjules liksom magen noe- er så kaldt på kontoret hvor jeg jobber at genser er et must
Gammel 14-03-2010, 10:15   #3
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.

Det kommer jo ann på hvor mye ekstra man har og. Det tok lang tid på meg første gangen. Men jeg følte jo at alle bare synes jeg var ekstra-feit og ikke gravid helt frem til de siste månedene.

Er spent på om det kommer til å bli noe annerledes denne gang, men tviler litt på det.
Gammel 14-03-2010, 10:32   #4
*Lene*
Veteranmedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Røyken
Meldinger: 3,269
*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er nå i uke 29 og ser veldig gravid ut. Da jeg var noen og tyve uker på vei, begynte magen bule gravid ut!

1994 2008 2010
*Lene* er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-03-2010, 12:36   #5
Migica
Seniormedlem

Migica sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 2,403
Blogginnlegg: 26
Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.Migica har et ubeskrivelig bra rykte.

>Rundt tyve uker på vei begynte det vel å synes ja. Men noe før det så kjente jeg jo at magen ble hardere, men polstringen ødela litt ennå ja..
Gammel 14-03-2010, 13:07   #6
serenah
Seniormedlem

serenah sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: oslo
Meldinger: 1,469
serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.serenah har et ubeskrivelig bra rykte.

.....

med Studentmamma og Lisa75
serenah er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-03-2010, 12:10   #7
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kaster meg ut i det...

Her er Magen min fra uke 16...
Jeg hadde mage fra før men defintivt ikke sånn... jeg så ikke magen når jeg sto feks.. bare pupp

Nå ser jeg definitivt mage...og pupp da

Dette er første gang jeg viser fram magebilde
Gammel 16-03-2010, 12:19   #8
SnillPia
Medlem

SnillPia sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 280
SnillPia er som en uslipt juvél.SnillPia er som en uslipt juvél.SnillPia er som en uslipt juvél.

Fiiiiine magen..
Gammel 16-03-2010, 12:24   #9
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

tusen takk
Gammel 16-03-2010, 14:00   #10
valkyrien
Supermedlem

valkyrien sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vatnestrøm
Meldinger: 621
Blogginnlegg: 5
valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.

Så flott mage! Min harfortsatt valk den, så jeg drøyer bilde en stund til tror jeg...

med Nene og Katten82
valkyrien er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:39.