Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2010, 20:17   #21
Fru Jensen
Supermedlem

Fru Jensen sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 1,057
Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.
Sv: Se gravid ut?

Fatt mot Powerpuff!
Jeg er snart 21 uker nå, og nå har jeg visstnok fått form på magen. Flere som har kommentert den, jeg ser det jo ikke så godt selv...

(Men jeg har sluppet unna teite kommentarer! Så har jeg vel rett i at magen ikke har vokst mye, bare litt finere. hehehe)

Sist endret av Fru Jensen; 19-05-2010 kl 20:22.
Fru Jensen er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-05-2010, 20:22   #22
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Min mage er fortsatt ikke kulerund av seg selv når jeg står å betrakter den i nettoen. Attpåtil er den tydelig to-delt når jeg sitter. Likevel, der er INGEN tvil om at jeg er gravid så langt frem som den nå stikker. Med mammaklær osv blir det enda bedre fremheva. Så, den kommer nok for deg også! Og vet du? Om den aldri blir helt som ønska; så har de/den inni det fin-fint likevel, og det er virkelig det viktigste!
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-05-2010, 20:27   #23
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.

Jeg er så heldig at alt spekket har liksom dratt seg nedover og henger som en fettpølse nederst Og når jeg sitter ser det ut som en megavalk. Men når jeg står OG hvis jeg har riktige bukser, så ser det fint og gravidete ut. Men har liksom ingen gravidbukser, så alle går jo litt inn øverst, noe som fremhever eller lager en ekstravalk! Men det begynner å komme seg altså. Men fettpølsa nederst tror jeg kommer til å bli værende..
Gammel 19-05-2010, 20:48   #24
Powerpuff
Supermedlem

Powerpuff sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 818
Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.

Jeg er så "heldig" å ha et "øvre bildekk" som er tydelig større enn det nedre, så jeg merker jo at ting blir pressa opp der for den eser jo ut..men den nedre delen forblir som før - liten og dvask.. Savner å se gravid ut, men som dere fine damer sier, så kommer det nok etterhvert. Blir bare så lei av å se ENDA mer smellfeit ut..

november 2013
Powerpuff er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-05-2010, 22:44   #25
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sukkerrose Vis post
Jeg er snart i uke 22 nå, og ser fortsatt ikke gravid ut
Jeg kan opplyse om at jeg nå har begynt å se gravid ut Det begynte vel sånn ca. i uke 27 ordentlig tror jeg. Slik at jeg kunne gå i "trange" klær og strutte stolt med magen min. Det er en utrolig deilig følelse, når man så store deler av livet går og skjemmes over den og vet jeg må nyte det så lenge som mulig for vips så er den dvask igjen. Jeg er nå i uke 29, og er for tiden i Paris. Flyvertinnen spurte om jeg er gravid, og på metroen var det noen som reiste seg for meg. Så da er det ikke noe jeg innbiller meg heller. Ganske godt... Men skal sies at nedre magedel er veldig slapp enda da! Mye som henger der Lovehandles er det nok av og sånt. Men magen over navlen har poppet en del ut og er stram. Så er helt klart der mitt "gravidfelt" er.
Gammel 19-05-2010, 23:04   #26
Powerpuff
Supermedlem

Powerpuff sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 818
Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.

Må si jeg gleder meg til å komme dit du er nå, Sukkerrose!

november 2013
Powerpuff er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:35.