Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-11-2010, 19:58   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hører til her også - også denne gang

Sitat:
Opprinnelig postet av hanne007 Vis post
Så jeg har kjærlighetssorg midt oppi dette.
  Svar med sitat
Gammel 22-11-2010, 20:58   #12
Della
Supermedlem

Della sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 995
Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.

Sitat:
Så bra det er flere av oss da!

Så.. hva er deres historie? Jeg trodde jeg var den eneste i verden her.. hehe..
Jeg er superdeppa egentlig, men skal på ultralyd i morgen og håper det kan få meg i bedre humør
Sitat:
Ganske uventet her også, men velkomment
Fant det ut etter det ble slutt med eksen, og han er ikke videre happy.. Så jeg har kjærlighetssorg midt oppi dette.

Termin mnd-skiftet mai/juni, skal på UL i morgen for å vite mere
hanne007
Er det ingen forsoning i sikte, heller?

Sitat:
Opprinnelig postet av cocosbolla Vis post
Her bare funket det ikke, dessverre. Også feiget han helt ut og ville ikke høre mer fra meg. Og en sånn en trenger jeg strengt tatt ikke, så jeg er egentlig ikke lei meg.

Jeg har termin i slutten av April.
cocosbolla!
Sant nok. Tror du han vil involvere seg når barnet kommer?

Jeg var ikke sammen med barnefaren, og kommer aldri til å bli det heller
Han er i sjokktilstand per nå, og jeg tror det tar litt tid før jeg hører fra igjen. Men det er jo god tid enda, da. Og mer tror jeg ikke jeg vil si om han på åpent forum

Ellers har jeg ønsket meg barn i mange år, og har vært prøver med og uten mann i 6 år. Har tre forsøk i Danmark bak meg som singel, også.
Har en hormonsykdom også, så det å bli hjemmelaget gravid, er faktisk veldig, veldig uventet.

Godt å føle et fellesskap med flere jenter her
Gammel 22-11-2010, 21:10   #13
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 157
hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.

Della: Nei ingen forsoning i sikte, men som noen kloke sa en gang i tiden: Håpet er det siste som forlater kroppen.
Vi har ikke snakket sammen siden prevansjonen min sviktet for å si det sånn..

Jøss. Du er jo tøff!! Du har liksom vært forberedt lenge på å være singel med barn.

Nå har vi jo en egen liten klubb her, endelig! Men så synd at det er så åpent her, slik at de som til og med googler på enslig gravid havner her...
Gammel 22-11-2010, 21:22   #14
Della
Supermedlem

Della sin avatar

Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.Della har en strålende fremtid.

Sitat:
Della: Nei ingen forsoning i sikte, men som noen kloke sa en gang i tiden: Håpet er det siste som forlater kroppen.
Vi har ikke snakket sammen siden prevansjonen min sviktet for å si det sånn..

Jøss. Du er jo tøff!! Du har liksom vært forberedt lenge på å være singel med barn.

Nå har vi jo en egen liten klubb her, endelig! Men så synd at det er så åpent her, slik at de som til og med googler på enslig gravid havner her...
Har dere ikke en gang snakket sammen, uff
Jeg håper du får han i tale etter hvert.

Tøff og tøff, jeg har ønsket meg barn siden 2004, og har "bare" prøvd å nå målet mitt. Sjokket over denne graviditeten er likevel stort.
Men det er klart at jeg er heldig som er mentalt forberedt på å bli singelmamma (synes det ordet er bedre enn "alenemor" eller "enslig gravid" ... )

Ja, det er litt for åpent her i denne tråden...
Gammel 22-11-2010, 23:39   #15
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Della Vis post
cocosbolla!
Sant nok. Tror du han vil involvere seg når barnet kommer?

Jeg var ikke sammen med barnefaren, og kommer aldri til å bli det heller
Han er i sjokktilstand per nå, og jeg tror det tar litt tid før jeg hører fra igjen. Men det er jo god tid enda, da. Og mer tror jeg ikke jeg vil si om han på åpent forum

Ellers har jeg ønsket meg barn i mange år, og har vært prøver med og uten mann i 6 år. Har tre forsøk i Danmark bak meg som singel, også.
Har en hormonsykdom også, så det å bli hjemmelaget gravid, er faktisk veldig, veldig uventet.

Godt å føle et fellesskap med flere jenter her
Jeg vet ikke. Han har vist seg å være særdeles umoden og egoistisk.
På en måte skulle jeg ønske jeg skjønte det lenge før, men på en annen side er jeg allerede blitt veldig glad i den lille i magen og klarer ikke å tenke meg å være uten han.

Skjønner at du er i sjokk. Tror du dere vil klare å samarbeide selv om dere ikke er sammen?

Jeg er også enig i at det er veldig åpent her.
Går det ikke an å få et lukket forum, slik som terminklubbene har?
  Svar med sitat
Gammel 23-11-2010, 00:02   #16
Nina82
Seniormedlem

Nina82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Follo
Meldinger: 1,050
Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.Nina82 har mye å være stolt av.

Sitat:

Jeg er superdeppa egentlig, men skal på ultralyd i morgen og håper det kan få meg i bedre humør
Min historie er egentlig ganske lang, men for å gjøre den kort.
Så har det vert veldig opp og ned med barnefar, jeg flyttet fra han i mai, fant ut jeg var gravid i uke 15 (altså i slutten av august), og litt for sent med vanlig abort. Og da ble det ikke noe alternativ lengre for min del.
Så her sitter jeg med voksende mage og 100% ansvar for en på 5,5 år og en på 1,5år.

Jeg trives som alenemor nå, men jeg synes det til tider er veldig ensomt også
Gammel 23-11-2010, 08:56   #17
J.A.D.A
Seniormedlem

J.A.D.A sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,195
J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.J.A.D.A har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei...

Hører nok til her, jeg også

Bor med barnefaren pr d.d., men skal flytte snart, sikkert før jul.
Venter på en leilighet.

Har to store barn fra et tidligere forhold, og en liten gutt på snart 10 mnd med sambo

med Stereophox, Barn-i-Desember, Starfish, Suzi og Junio
J.A.D.A er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-11-2010, 22:32   #18
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av J.A.D.A Vis post
Hei...

Hører nok til her, jeg også

Bor med barnefaren pr d.d., men skal flytte snart, sikkert før jul.
Venter på en leilighet.

Har to store barn fra et tidligere forhold, og en liten gutt på snart 10 mnd med sambo
  Svar med sitat
Gammel 04-12-2010, 00:02   #19
Della
Supermedlem

Della sin avatar

litt på denne, jeg
Gammel 05-12-2010, 10:11   #20
mammalivet
Juniormedlem

mammalivet sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Sted: skien
Meldinger: 2
mammalivet er på vei til noe stort.
rørt Sv: Hører til her også - også denne gang

Sitat:

*håper det gjorde deg bedre humør*=)
ååå....føler meg så alene i å være gravid å ikke ha partner....at jeg kan bli,dømt på noen måter...
jeg er andre gang gravid å er alene...har en sønn uten kontakt med far,er jo trist.men han er 3år tenker ikke på det han...men tenker det kommer.å så nå er jeg 11uker på vei...å alene....men jeg tenker det som er viktig er at vi er sterke....å det er vi....vi er alenemor.....så vi er nok sterkere enn de som har menn som støtter seg...
men alle kvinner hadde trengt en mann der....
men han kommer nok....å han vil elske oss å barna
vi er nok flere alenemødre....men følte selv....det var bare meg....
men godt å se det er noen flere*

til dere alene der ute*
*vi er sterke kvinner som elsker barna våre*

Sist endret av mammalivet; 05-12-2010 kl 10:25.
mammalivet er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:14.