Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-12-2010, 00:21   #21
Samba
Medlem

Samba sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 147
Blogginnlegg: 1
Samba er som en uslipt juvél.Samba er som en uslipt juvél.Samba er som en uslipt juvél.
Sv: Hører til her også - også denne gang

Hører til her jeg også, har en snuppe fra før som blir 2 år rett før termin. Forskjellige fedre.
Dette var ikke planlagt, og barnefar (som er en ex-forlovede/samboer av meg fra tidligere) har ikke snakket med meg siden han fikk beskjeden når jeg var 4 uker på vei. Eneste han sa er at abort er en fin ting, men det kunne ikke jeg levd med.
Føler meg ganske ofte ensom, spesielt når jeg ser andre fedre som duller med barna sine og koser med store mager osv...
Gammel 07-12-2010, 00:52   #22
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 157
hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Samba Vis post
Hører til her jeg også, har en snuppe fra før som blir 2 år rett før termin. Forskjellige fedre.
Dette var ikke planlagt, og barnefar (som er en ex-forlovede/samboer av meg fra tidligere) har ikke snakket med meg siden han fikk beskjeden når jeg var 4 uker på vei. Eneste han sa er at abort er en fin ting, men det kunne ikke jeg levd med.
Føler meg ganske ofte ensom, spesielt når jeg ser andre fedre som duller med barna sine og koser med store mager osv...
Heia Samba

Skjønner hvordan det er... Jeg har heller ikke pratet med barnefar etter jeg fant ut av dette ca 3-4 uker på vei, etter det var slutt.
Det er så tungt!!!
Jeg plages enormt med kjærlighetssorg og gleder meg til å kjenne liv i magen slik at jeg kan glede meg skikkelig (gleder meg jo allerede, men blir dempet av sorg).
Jeg ser gravide overalt, der fedre går ved deres side stolte som haner. Dette får ikke jeg oppleve, iallefall ikke denne gang.

Jeg har tatt kontakt med Amathea og anbefaler dere andre også å gjøre det. Jeg håper at jeg kan komme i kontakt med og MØTE jenter i samme situasjon og alder. De setter deg også i kontakt med andre instanser om nødvendig.
Gammel 07-12-2010, 10:51   #23
mammalivet
Juniormedlem

mammalivet sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Sted: skien
Meldinger: 2
mammalivet er på vei til noe stort.
blunk Sv: Hører til her også - også denne gang

jeg har to barn...min datter på 6år som blei slutt med barnefar når hun var ca 2år....så har vært singel etter det...men har vært gravid alene...å fikk en sønn,han er 3år nå...å nå er jeg i nesten samme sitvasjon igjen....gravid i uke 11...uten en far til barnet...det er trist...jeg har ikke vært heldig i menn...forhold....
men håper det finnes en der for meg å barna....

jeg tenker det som er viktig er å tenke glade tanker...
hvordan du å barna skal kose dere....
alt dere kan finne på...å så masse gleder det er....at du som mor vil oppleve det...
så kommer nok en mann som ser deg å barna...
alle er ment for en mann...
dere vil finne ham....
men det som du tenker på nå,er*deg og barna*

klem fra lille meg....med tre snart*wwwiiiii*
de er alle tre hjertet mitt*

Sist endret av mammalivet; 07-12-2010 kl 10:54.
mammalivet er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-12-2010, 11:42   #24
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Samba Vis post
Huff, det er ganske annerledes å være alene og gravid, ja..

Går det ikke an å få et privat forum her inne..?
  Svar med sitat
Gammel 22-12-2010, 20:42   #25
Ida89
Medlem

Ida89 sin avatar

Meldinger: 80
Ida89 har en aura rundt seg.Ida89 har en aura rundt seg.Ida89 har en aura rundt seg.

Jeg blir også helt alene med mitt første guttefjon.. Det er vondt til tider å ikke ha noen der å dele gleden med og jeg får vondt i hjertet av å se fedre med barna sine. Om min lille skal få en far som det så må det skje mirakler
Gammel 22-12-2010, 22:34   #26
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Ida89 Vis post
Jeg blir også helt alene med mitt første guttefjon.. Det er vondt til tider å ikke ha noen der å dele gleden med og jeg får vondt i hjertet av å se fedre med barna sine. Om min lille skal få en far som det så må det skje mirakler
  Svar med sitat
Gammel 23-12-2010, 19:54   #27
hanne007
Medlem

hanne007 sin avatar

Meldinger: 157
hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.hanne007 har en aura rundt seg.

God jul til oss her

Jeg har en laber jul.. Tenker neste jul blir noe mer annerledes for meg
Gammel 23-12-2010, 23:52   #28
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av hanne007 Vis post
God jul til oss her

Jeg har en laber jul.. Tenker neste jul blir noe mer annerledes for meg
God jul til deg også, og gratulerer med 18 uker i dag.
  Svar med sitat
Gammel 26-12-2010, 21:48   #29
Skagern
Medlem

Skagern sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 279
Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.

För det första så trodde jag att det forumet här var helt dött... *man tror ju gärna att man är den enda som är i en sådan situation*
För det andra så trodde jag kanske att jag redan hade skrivit här inne... Men tydligen inte!

Jag hör i alla fall till här. Blev ensam i mitten av juni. Och jag tycker att det är enormt tufft att gå igenom den här julen i år...

Ser ut som om det är fler från Oslo här inne...?
Jag tror att det är fint att träffa människor i liknande situationer.
Om vi lyckas få lite liv här inne så kan vi kanske ha en liten träff?!

Sänder en riktigt varm julkram till er alla!!
Skagern er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-12-2010, 21:59   #30
Skagern
Medlem

Skagern sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 279
Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.Skagern har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av hanne007 Vis post
Jeg har tatt kontakt med Amathea og anbefaler dere andre også å gjøre det. Jeg håper at jeg kan komme i kontakt med og MØTE jenter i samme situasjon og alder. De setter deg også i kontakt med andre instanser om nødvendig.
Jag har varit i kontakt med amathea för att delta på svangerskapskurs. Det var ett bra kurs och det var fint att möta andra människor som också är ensamma i graviditeten. Men, alla har också helt olika bakgrundshistorier och upplevelser knyttet till det att vara ensam.
Det man har gemensamt är egentligen att man är ensam och gravid, men känslorna och sorgen runt en separation/skiljsmässa är inte säkert att man finner som en gemensamhet där. Det gjorde i alla fall inte jag.
Skagern er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:21.