Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2010, 22:44   #11
Siritk
Seniormedlem

Siritk sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,391
Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.Siritk har en strålende fremtid.
Sv: Hvor lite kan man få til å gå opp?

Gikk ned 5 kg første ukene og er der fortsatt. Så trenger ikke å gå opp noe som helst? Er 31 uker i dag.

Sladrer med Yvonne, Sukkerrose og Putte.
Siritk er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 07:30   #12
*Måne*
Supermedlem

*Måne* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 707
*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Siritk Vis post
Gikk ned 5 kg første ukene og er der fortsatt. Så trenger ikke å gå opp noe som helst? Er 31 uker i dag.
Sitat:
Opprinnelig postet av Solå
Hvordan går det med vektoppgangen til folk egentlig? Jeg har fått motstridende beskjeder, jordmor sier at jeg ikke skal gå opp noe i det hele tatt ( yeah, right, sa jeg, det er tross alt ferietider...) mens fastlegen sier det er ok om jeg legger på meg 7-10 kg.

Til nå har jeg lagt på meg 2,2 kg...

Hvordan går det med dere andre?
Jeg har gått ned yttterligere et par kilo, så er på - 13 kg nå, tror jeg. Spiser godt og er i fin form.

Sist endret av *Måne*; 16-06-2010 kl 07:34.
*Måne* er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 13:07   #13
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper det er noen som har gått opp noe også

(flinke dere er som ikke legger på dere )
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 13:32   #14
katten82
Medlem

katten82 sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Sted: Akershus
Meldinger: 148
katten82 er bare skikkelig grei.katten82 er bare skikkelig grei.katten82 er bare skikkelig grei.katten82 er bare skikkelig grei.katten82 er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solå Vis post
Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte å legge på meg,men er 26 uker i morra og har allerede lagt på meg 6 kg

katten82 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 13:44   #15
Helene Harefrøken
Veteranmedlem

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,749
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

I mitt forrige svangerskap gikk jeg først ned 4 kg, gikk opp 6 kg totalt. Jeg la om kostholdet og prøvde å holde meg litt i bevegelse, men slanket meg ikke.

Nå veier jeg nesten like mye som jeg gjorde som høygravid med første mann og jeg har et mye mindre aktivt yrke. Håper inderlig jeg klarer å la være å legge på meg spesielt mye.

Informasjonsside: Sikring av barn i bil.
Helene Harefrøken er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 18:32   #16
Mamamia
Seniormedlem

Mamamia sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 1,568
Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.Mamamia har en strålende fremtid.

+ 4 kg her.....
Mamamia er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 18:56   #17
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solå Vis post
Eh...
Jeg har det, selv om jeg ifølge alt og alle egentlig ikke "trenger" det. Ikke så rent lite heller, 8-9kg allerede, bare 28uker på vei....

Enten så er det nesten bare jeg som går opp såpass av de jeg tenker jeg kan sammenligne meg med(jeg sammenligner meg ikke med de som starta på 50-60kg akkurat...), eller så er andre akkurat som meg; føler ikke for å rapportere om hvor mye oppgang i tråder hvor det ser ut til at det helst er de som går ned(som liksom "skryter" litt av det) eller de som bare går opp litt, eller var tynne i utgangspunktet som svarer. Ømt tema! Heldigvis er avtalen med legen at jeg svarer på hvor mye jeg har gått opp når han spør og så lar vi forøvrig selve tallet ligge. Vet utmerket at man bør følge med, så det gjør jeg hjemme.
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 19:50   #18
*Måne*
Supermedlem

*Måne* sin avatar

*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.*Måne* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Acino Vis post
Eh...
Jeg har det, selv om jeg ifølge alt og alle egentlig ikke "trenger" det. Ikke så rent lite heller, 8-9kg allerede, bare 28uker på vei....

Enten så er det nesten bare jeg som går opp såpass av de jeg tenker jeg kan sammenligne meg med(jeg sammenligner meg ikke med de som starta på 50-60kg akkurat...), eller så er andre akkurat som meg; føler ikke for å rapportere om hvor mye oppgang i tråder hvor det ser ut til at det helst er de som går ned(som liksom "skryter" litt av det) eller de som bare går opp litt, eller var tynne i utgangspunktet som svarer. Ømt tema! Heldigvis er avtalen med legen at jeg svarer på hvor mye jeg har gått opp når han spør og så lar vi forøvrig selve tallet ligge. Vet utmerket at man bør følge med, så det gjør jeg hjemme.
Huff, jeg prøver ikke å "skryte" av at jeg ikke har gått opp, altså, og ikke er jeg tynn i utgangspunktet heller, snarere tvert imot hadde jeg BMI på 40 når jeg begynte.
Gammel 16-06-2010, 19:57   #19
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Er vel derfor jeg føler jeg kunne svare her; at selv om det virker som det er flest av de som ikke går opp - heeer også så er iallfall utgangspunktene mer som mitt.
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-06-2010, 20:17   #20
*Måne*
Supermedlem

*Måne* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Acino Vis post
Er vel derfor jeg føler jeg kunne svare her; at selv om det virker som det er flest av de som ikke går opp - heeer også så er iallfall utgangspunktene mer som mitt.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:37.