Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-06-2010, 17:22   #1
Silhouette
Supermedlem

Silhouette sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 835
Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.
Jeg savner...

Et "Nyfamilie" forum, jeg.

Et sted for oss med dine, mine og (snart) våre barn...

Vi har jo noen andre utfordringer som andre ikke har. Kunne være fint å ha et sted å treffes.
Silhouette er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-06-2010, 01:22   #2
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg savner...

Vi skal ta det opp på moderatorforumet

Mvh Teeny - moderator
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-06-2010, 10:33   #3
Silhouette
Supermedlem

Silhouette sin avatar

Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.Silhouette har en strålende fremtid.

Hva kommer dere frem til da?
Gammel 21-06-2010, 11:05   #4
Oris80
Supermedlem

Oris80 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: på en gård:)
Meldinger: 1,124
Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.Oris80 har et ubeskrivelig bra rykte.

DEnne er jeg med på.. hadde vært supert med noe sånt!!
Julie, F: 30.06.2010! 3395gr og 50cm.
Oris80 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-06-2010, 12:09   #5
Meo
Veteranmedlem

Meo sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Larvik
Meldinger: 3,242
Blogginnlegg: 30
Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.Meo har et ubeskrivelig bra rykte.

*støtter 100%*

jan '06
juli '10

Fellesdrømmen brast 8+0, 24. august 2016

Hvordan jeg takler det og livet ellers?
www.forfatterfrue.no
Meo er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-07-2010, 20:47   #6
Silhouette
Supermedlem

Silhouette sin avatar

Hvor lang tid trenger dere egentlig på å diskutere et nytt underfora egentlig, og hva er problemene siden ikke noe skjer?

bare lurer....
Gammel 06-07-2010, 21:01   #7
Kine
VIP-medlem

Kine sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ved Lillestrøm
Meldinger: 7,878
Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er med på denne.
Slettes ikke dum

Magegalleri (Amori fra SG)
Kine er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-07-2010, 01:07   #8
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Beklager sent svar. Her har det gått i glemmeboken grunnet ferietider uten at det er noen unnskyldning.

Vi er kommet frem til at svangerskapet i situasjonen du beskriver ikke forløpet seg særlig mye annerledes, og derfor mener vi at dette blir NybaktMamma-materiale. Det ligger et eget underforum på NM som heter "Familieliv", og vi oppfordrer deg til å bruke dette.

Har du noen spørsmål eller innvendinger er det bare å ta kontakt med en moderator igjen

Mvh Teeny - moderator
Teeny er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-07-2010, 05:21   #9
Silhouette
Supermedlem

Silhouette sin avatar

Selvsagt har jeg noen innvendinger, men det virker jo ikke særlig nyttig å komme med dem.

Gå noen mil i andres sko før dere "bedømmer" om svangerskap forløper likt.... Nyfamilier har en god del andre utfordringer enn andre familier, og selv om egget befruktes, kvalmen kommer, riene setter i gang osv, så betyr ikke det at svangerskapet ikke påvirkes av stesøsken, ekser, egne barn osv.

Men vi overlever nok, og finner sikkert andre forum som dekker dette behovet også. Takk for svar, endelig.
Gammel 09-07-2010, 10:27   #10
Kine
VIP-medlem

Kine sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Ved Lillestrøm
Meldinger: 7,878
Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Silhouette Vis post
Selvsagt har jeg noen innvendinger, men det virker jo ikke særlig nyttig å komme med dem.

Gå noen mil i andres sko før dere "bedømmer" om svangerskap forløper likt.... Nyfamilier har en god del andre utfordringer enn andre familier, og selv om egget befruktes, kvalmen kommer, riene setter i gang osv, så betyr ikke det at svangerskapet ikke påvirkes av stesøsken, ekser, egne barn osv.

Men vi overlever nok, og finner sikkert andre forum som dekker dette behovet også. Takk for svar, endelig.
Oh yes....... Veldig bra svar.
Nyfam.. har aboslutt en gooood del andre utfordringer enn andre fam. ja.

det er jo ikke bare å "gå over til nm fordi de har no ala lignende der"
For vi befinner oss tross alt på SNARTmamma, ikke NYBAKTmamma....

Magegalleri (Amori fra SG)
Kine er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:45.