Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2010, 22:44   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
glis Mammaklær i store størrelser

Sist endret av Tidl. bruker; 16-01-2011 kl 10:10.
  Svar med sitat
Gammel 16-07-2010, 23:02   #2
Melita
Medlem

Melita sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 485
Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.Melita er fantastisk mot andre.
Sv: Mammaklær i store størrelser

Har du sjekket ut motherhood.com ?

De har i alle fall en pluss kategori som bør fungere. Har selv bestilt klær derifra og det var veldig greit.

: Lillesøster kom en måned før tiden og ble oktoberbaby
Melita er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-07-2010, 23:17   #3
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde et enormt bukseproblem, helt til jeg fant ut at mange bukser fra Kappahls XLNT-kolleksjon fungerte utmerket som mammabukse De sitter godt over en gravidmage, uten å ha enorme legger som ser ut som telt. Ingen glidelåser og knapper og sånt. Herlig
Gammel 17-07-2010, 00:18   #4
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen ytterst få bukser på hm kan faktisk passe - men de må prøves, alle som en. De fleste er sånn "ta motet fra en bukser", men er verdt det om en eller to passer. Der er iallfall en tynn, svart joggebukse-aktig(men litt penere enn det) som burde passe fint; ingenting som strammer i den.

Så har du fått tipset om motherhood; de er litt store i størrelsen, litt dyre når en regner med toll og frakt - men de er kjappe til å sende og vel verdt pengene siden en vet en får noe som passer(tenker iallfall jeg).

Topper og slikt florerer det av "vanlige" modeller som kan passe. Jeg har ikke trengt å kjøpe en eneste mammatopp da moten som er nå passer perfekt til å vise frem magen i. Mye ville jeg ikke ha drømt om å prøve en gang til vanlig, da vil jeg jo helst skjule magen, men nå går det an. Kappahl er ett hett tips der.
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-07-2010, 09:59   #5
Tidl. bruker
Gjest

Sist endret av Tidl. bruker; 16-01-2011 kl 10:11.
  Svar med sitat
Gammel 05-08-2010, 15:28   #6
Tidl. bruker
Gjest

Svar med sitat
Gammel 05-08-2010, 15:34   #7
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Etterhvert som magen vokser er tipset mitt "vanlige" tunikaer i vanlige butikker - det gjør ikke like mye om magen er godt synlig da.
Forresten har sparkjøp tightser i store størrelser - som faktisk er romligere enn størrelsen tilsier. Jeg kjøpte en i 46/48 før jeg ble gravid, og da kunne jeg ikke bruke den(prøvde den ikke), den var rett og slett for vid i beina og slikt. Nå, høygravid med to i magen, fungerer den fin-fint! Akkurat den typen jeg har er i sort eller hvit fra størrelse 42 og langt oppover; har noe rynker nederst på beinet.

Gammel 05-08-2010, 15:43   #8
Tidl. bruker
Gjest

Svar med sitat
Gammel 05-08-2010, 15:50   #9
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Har ikke sett den fargen i butikken, kun sort og hvit, men forøvrig ser den sånn ut ja, så tror nok det er den! Har mammatights fra hm også, men de er ikke så gode som de fra sparkjøp, iallfall ikke nå på slutten.

Gammel 05-08-2010, 16:27   #10
Brixie
Juniormedlem

Brixie sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 22
Brixie er på vei til noe stort.

Jeg fant bukser som passet på "Den kule mage" på Glassmagasinet i Oslo. Kostet 600,- pr stk, men det er ikke så ille som mange andre steder... Ellers går det mye i tights og skjørt her i gården...
Brixie er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:41.