Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-09-2010, 18:40   #1
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.
Forslag til bildegodkjenningstråd..

Jeg har et forslag om å lage en klistret tråd, der den måtte passe, der brukerne kan skrive inn link til tråder der det er bilder som mann ønsker godkjent (det samme gjelder endring av diskusjonstittel). Selv synes jeg det er tungvint å sjekke forsiden på forumet for å finne en moderator som jeg sender PM til. Jeg mener dette kan lette jobben til moderatorene også, og korte ned ventetiden på bildegodkjenning. Det kan umulig være lett å være moderator å finne alle disse bildene som blir lagt inn..

Bare et forslag..
Gammel 27-09-2010, 19:29   #2
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Forslag til bildegodkjenningstråd..

Takk for forslag Skal ta det med inn i moddeforumet
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:32.