Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-11-2010, 10:26   #1
Attpåskatten
Medlem

Attpåskatten sin avatar

Medlem siden: May 2010
Meldinger: 254
Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.Attpåskatten har mye å være stolt av.
AmmeBH i stor str. - med bøyler!!

Jeg har så smått begynt å tenke på at det kan være lurt å kjøpe amme-BH snart... Kikket litt på Cubus her en dag, men der så jeg at de bare hadde uten bøyler. Ja, jeg vet at mange fraråder ammeBH med bøyle pga tetting av melkekanaler o.l, men jeg har bare gode erfaringer fra mine forrige ammeperioder Og med store pupper, er det godt med den ekstra støtten

Problemet er bare at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte de BH'ene forrige gang...

Jeg er altså på utkikk etter ammeBH i str 95G sånn ca, med bøyler. Noen tips anyone???
Attpåskatten er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-11-2010, 12:40   #2
MammaKaos
Veteranmedlem

MammaKaos sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 4,088
Blogginnlegg: 9
MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: AmmeBH i stor str. - med bøyler!!

Jeg aner ikke hvor store de har på Lindex, men Lindex har i hvertfall gode amme-bher. Jeg har stor str selv, og fant en uten spiler på Lindex i 2009 som støttet godt

Kan ikke hjelpe deg noe særlig, men lykke til i jakten!
med Jordbærfisk
MammaKaos er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2010, 16:26   #3
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,153
Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.

Her har de litt å velge i www.underverker.no

Jeg med min 75H har ikke nubbetjans til å finne noe på verken cubus eller lindex nei. Ble veldig glad da jeg kom over denne nettsiden, har ikke bestillt noe der enda, men skal gjøre det når terminen nærmer seg

Sist endret av Ntsn; 07-11-2010 kl 16:30.
Ntsn er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2010, 15:17   #4
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.Ntsn har mye å være stolt av.

Fant en side til http://mammatrend.no/index.php/cPath/35
Gammel 09-11-2010, 18:53   #5
Siddismamma
Supermedlem

Siddismamma sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.

Change har ammebh'er med spiler, men usikker på hva som er det største, tror muligens det er F

Siddismamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2010, 20:17   #6
Ntsn
Supermedlem

Ntsn sin avatar

Har kjøpt en del bh'er på Change, de går i alle fall opp til H eller I

Trodde bare ikke de hadde spiler, men jeg tar sikkert feil.
Gammel 09-11-2010, 21:28   #7
Fidelibom
Medlem

Fidelibom sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 323
Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.

AmmeBhene på change er elendige. Var i hvetfall for to år siden...

For 6 år siden hadde de med spiler og greier på cubus, de var veldig gode. Fra triumph. Jeg ringte triumph for to år siden for å få tak i dem ,og fikk tilsendt en... Dessverre har jeg allerde i svangerskapet vokst ut av denne denne gangen

Jeg følger i spenning med i tråden på jakten på den perfekte spile-amme-BH. Jeg trenger også - og jeg må PRØVE! Jeg hater når puppene blir liggende under hver arm, eller for langt ned eller ettellerannet. Push up amme BH med spiler, se det hadde vært noe!

Jeg skal ha 80F (i bestefall)-G
Gammel 09-11-2010, 21:31   #8
Siddismamma
Supermedlem

Siddismamma sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Stavanger
Meldinger: 508
Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.Siddismamma er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ntsn Vis post
Har kjøpt en del bh'er på Change, de går i alle fall opp til H eller I

Trodde bare ikke de hadde spiler, men jeg tar sikkert feil.
Jeg kjøpte ammebh med spiler der i helga Kjempefin blondebh. De solgte vanlige bh'er i samme stoffet og derfor kunne man velge mellom mange forskjellige truser til. De hadde den i svart og hvit

Jeg synes egentlig at vatterte bh'er uten spiler er best når man er gravid/ammer, men denne var hakket mer sexy og fikk derfor bli med hjem.

Sist endret av Siddismamma; 09-11-2010 kl 22:22.
Siddismamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2010, 21:34   #9
Fidelibom
Medlem

Fidelibom sin avatar

Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.Fidelibom er et navn alle kjenner.

Kanskje de har fått noen nye på Change... interessant! Hadde denne BH'en push up effekt, siddismamma? Og hvilke størrelse fantes de i?
Gammel 09-11-2010, 21:35   #10
Fidelibom
Medlem

Fidelibom sin avatar

det visste du ikke, nei

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:39.