Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Vekt og ernæring
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2011, 09:40   #1
tropico
Medlem

tropico sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 285
tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.
Flere Adipol damer her?

Flere her inne som går på Adipol på Rikshospitalet?
Hadde vært gøy å høre hvordan opplevelse dere andre har med opplegget.

Jeg var hos ernæringsfysiolog i går, og syns det var litt pinlig å måtte veie seg og fortelle alt jeg spiser. Fikk noen ting jeg bør endre på gitt.
Gammel 11-03-2011, 10:18   #2
Wibe
Seniormedlem

Wibe sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1,514
Blogginnlegg: 2
Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Flere Adipol damer her?

Jeg er.

Jeg liker timene hos ernæringsfysiologen, men er ikke helt fornøyd med opplegget som sådan. Du må ringe og mase for å få svar på prøvene de tar og ringe og mase for å få time i henhold til opplegget.
Gammel 11-03-2011, 10:23   #3
tropico
Medlem

tropico sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Sted: Lillestrøm
Meldinger: 285
tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.tropico er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Wibe Vis post
Jeg er.

Jeg liker timene hos ernæringsfysiologen, men er ikke helt fornøyd med opplegget som sådan. Du må ringe og mase for å få svar på prøvene de tar og ringe og mase for å få time i henhold til opplegget.
Jeg er spent på hvordan det blir videre.
Ernæringsfysiologen jeg var hos var litt sånn streng syns jeg. Men det må de kanskje være?

Har vært i tvil om jeg kanskje skulle melde meg av hele greie fordi jeg er redd presset og stresset blir for stort. Men vet jo det er fornuftig å gå der da.
Gammel 11-03-2011, 10:28   #4
Wibe
Seniormedlem

Wibe sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1,514
Blogginnlegg: 2
Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av tropico Vis post
Jeg er spent på hvordan det blir videre.
Ernæringsfysiologen jeg var hos var litt sånn streng syns jeg. Men det må de kanskje være?

Har vært i tvil om jeg kanskje skulle melde meg av hele greie fordi jeg er redd presset og stresset blir for stort. Men vet jo det er fornuftig å gå der da.
Jeg går ut fra at du har vært hos en litt eldre dame? Hun ER streng, men kan også være forståelsesfull vil du merke.

Ikke meld deg av, men bruk gjerne hodet. Jeg har en fastlege som kjenner meg gjennom 16 år som jeg har valgt å gå til framfor jordmor på RH i en periode. Jeg er litt mer fornøyd med å få svar direkte på blodprosent og ferritin f.eks framfor å ringe og mase via den labben nede på RH som jeg synes er fryktelig slitsom.
Husk UL i uke 24 - bestill gjerne time tidlig. Det blir sabla fort fullt på RH og det er det som irriterer meg mest at jeg hele tiden blir tilbudt timer enten i otta eller seint på dagen og det ikke er mulig å få time når ernæringsfysiologen egentlig ønsker å se meg.
Gammel 28-04-2011, 20:21   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg hadde oppfølging der av mine to og en halv første svangerskap (vi mistet halvveis). Jeg lærte mye av ernæringsfysiologen. Hun er streng, men det må hun også være. Men jeg fungerer med strenge autoritetspersoner. Tør jo ikke annet, men når jeg får ros så blomstrer jeg

Synes oppfølgingen var kjempebra og anbefaler alle overvektige gravide å prøve det. Stå løpet ut! Jeg lærte masse om kosthold, og enda mer da jeg for ett år siden meldte meg inn i vektbklubb.no. Nå er utgangspunktet 27 kilo mindre enn første gang jeg ble gravid
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:31.