Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2011, 13:33   #1
Muffe
Medlem

Muffe sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vinterbro, Akershus/
Meldinger: 55
Muffe vil raskt nok bli berømt.Muffe vil raskt nok bli berømt.
gal Flere som sliter mer om sommeren enn ellers?

..skal stå mer ENN ellers...

Jeg møtte veggen skikkelig sommeren 08, og har slitt siden. Det er ikke sånn at jeg er helt bra på vinteren heller da, men faktisk mye, mye bedre.

Er det flere som har det sånn?

For meg personlig så kommer liksom alt til overflaten igjen føler jeg, man ser alle de lykkelige menneskene (hva vet vel jeg...) , de ferierer og koser seg og er aktive og stråler med familien sin.

Jeg er rett og slett aller mest depripert på sommerstid. På engelsk er det noe som kalles "summersad" .

Regnvær synes jeg er helt perfekt, jeg føler meg veldig beroliget av det. Ja, altså jeg innrømmer... når det blir ei uke pluss med regnvær så er jeg fornøyd jeg også altså

Det går vel også litt på at jeg hater stelling og dulling av hagen, og å sitte timesvis ute. Som liten var jeg heller ikke så mye ute i skog og mark, selv om hele "dynamikken" (i mangel på et bedre ord) var litt annerledes da, for jeg bodde på et boligfelt med mange barn, og skulle man leke med noen, så fant man dem ute.

Jeg skulle ønske jeg var en sommerbjørn og kunne ligget i hi til midtvinters

Lurer som sagt på øverst, om det er flere som har vært borti noe lignende?
Gammel 21-07-2011, 23:20   #2
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Flere som sliter mer om sommeren enn ellers?

Jeg har alltid hatt vårdepresjoner. Våren har vert uutholdelig. Denne våren fant jeg ut at jeg hadde ganske mye pollenallergi, og med medisiner har denne våren vert den beste på mange mange år.
  Svar med sitat
Gammel 28-07-2011, 12:29   #3
MizzUndercover
Medlem

MizzUndercover sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 129
MizzUndercover er fantastisk mot andre.MizzUndercover er fantastisk mot andre.MizzUndercover er fantastisk mot andre.MizzUndercover er fantastisk mot andre.MizzUndercover er fantastisk mot andre.MizzUndercover er fantastisk mot andre.

Har ikke det så ille på sommern jeg, men våren! Fra februar til mai... Det er den værste tiden på året. Vet ikke hvorfor, sola snur, alt blir lysere, nytt liv spirer... Men nei, det bare virker deprimerende på meg.
I februar i år var jeg faktisk så langt nede at jeg vurderte å bare reise fra alt, gubbe, unger, hus og hjem og alt å bli borte i en uke, en måned... Men jeg ble... Og så ble jeg vist gravid i denne perioden!
Går sånn når jeg har alt annet å tenke på.

Tungt å ha det sånn... Føler med deg, og håper på regn - for din del!
MizzUndercover er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-08-2011, 17:23   #4
Hæppi
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 716
Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.Hæppi er som en lysfontene.

Jeg har det mest på vinteren,ja de dårlige periodene..
Men det bølger opp og ned uansett da,og det hadde vell vært mye lettere om man hviste når de dårlige periodene kom..

Har hatt depresjon siden oktober 2006,og ett nev av panikkangst/angst..men det går greit,sliter i perioder og lærer meg å leve med det for hver dag som går.

Håper det går bra med deg nå da tross sommeren

2002/2004. 03.04.12 kom Lilly Elida
Smaaen og Lilleapril2012
Hæppi er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:32.