Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2011, 23:31   #11
melody
Seniormedlem

melody sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,552
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tvillingvogn

Vi har vært veldig fornøyd med Easywalker duo Vi har riktignok ikke tvillinger, men to veldig tette, men det spiller jo ingen rolle. Fantasisk god å trille, kommer inn overalt (buss/ butikk), god komfort for barna. Bagen var kanskje litt liten, men det var ikke noe problem for oss.

Vi kjøpte vår på Barnas Hus. Da vi etter 3 års bruk fikk problemer med styret (det knakk litt av, noe som ikke er rart, ed tanke på alt vi har lesset på det styret, samt bruk i skog og mark), så fikk vi uten vansker et helt nytt understell på Barnas Hus God service fra butikk og merket
Gammel 03-12-2011, 00:48   #12
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Buskerud
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.

Liker heller ikke bugaboo vogna Men nå er vi alle forskjellige Har hørt at trillekomforten på den ikke er optimal, men har personlig ikke prøvd den. Noe negativt er det vel alltid å finne ...

Link til tfk vogna, og nettsiden.. Trykk her

Denne har jeg, og jeg ELSKER den. Elsker fargen og ALT ved vogna

Her er den i bagvogn.

Hadde den i fargen carbo mudd i bagvogn, men fikk solgt den vognen for en god pris, så tjente på det, selv etter jeg kjøpte ny

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2011, 07:41   #13
Tess74
Seniormedlem

Tess74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,024
Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Scarlett: Melise er raskere enn meg... Jeg har den fargen hun hadde. MUD. Bare pakket ut ene bagen ennå da vi pusser opp og alt er støvete men kan ta bilde i løpet av noen uker å sende deg.*

Grattis med tvillinger i magen! Leste din søster skrev om det på private forumet for Desember 2010 moro
Tess74 er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2011, 10:37   #14
Lubine
Supermedlem

Lubine sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Follo i Akershus
Meldinger: 587
Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.Lubine er et navn alle kjenner.

Har også Easywalker og er veldig fornøyd. For meg var det viktig at den er smal nok til å komme inn dører, at den er enkel å montere og legge sammen og det med bilstoladaptere. Nå bruker jeg nok baggene mer enn bilstolene, synes det går like raskt. Er mye ute og triller og savner ikke håndbremsen til TFK, men hadde nok vært greit. Bakkene her jeg bor er mange og bratte. Vogna er veldig god å trille! Baggene er nok litt smale, men det er prisen man må betale når kan vil inn vanlige dører. Litt dumt at kan ikke får plass til vognposer, men funker bra med dyne også. Alt i alt vil jeg anbefale denne vogna, ville valgt den på nytt igjen.

Magegalleri
Lubine er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2011, 20:42   #15
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Takk for svar!

Sitat:
Opprinnelig postet av Tess74 Vis post

Grattis med tvillinger i magen! Leste din søster skrev om det på private forumet for Desember 2010 moro
Sladrehøna.
Gammel 03-12-2011, 20:51   #16
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Trenger ikke å sende bilder Tess, men takk for tilbudet. Ser godt på linkene Melise sendte. Småforelsket i den sjokoladebrune tror jeg...

Det er ganske så mye å spare på å kjøpe fra Tyskland da!

Har jeg forstått det riktig at en trekker fra den tyske momsen, 19%, og legger på den norske, 25%? I tillegg til frakt da.. Er det mer kostnader som kommer i tillegg da?
Gammel 03-12-2011, 20:51   #17
Tess74
Seniormedlem

Tess74 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,024
Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.Tess74 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Scarlett Vis post
Takk for svar!

Sladrehøna.
Tess74 er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2011, 20:56   #18
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Kom på noe mer...

TFK har mulighet til å feste på adaptere til Maxi cosi-bilstol sant? Det fungerer godt på tvillingvogna og det?
Gammel 04-12-2011, 13:04   #19
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.

Ja, du trekker fra de 19%, og plusser på den norske Jeg betalte ca 5100.- for sportsvogna mi og regntrekk. (Norsk moms 1045.- ) Skulle jeg kjøpt dette i Norge hadde det kommet på 8500.- Så har absolutt tjent noen 1000-lapper selvom den norske momsen er irriterende høy Ikke noe ekstra kostnader utover dette.

Kan fint bruke adapter på vogna også, ser du her.

Er det en ting jeg angrer på at jeg ikke har kjøpt, som jeg skal ha, så er det denne. Den er kjekk å ha på sportsvogna når det evt snør litt ute

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2011, 17:12   #20
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Jeg tar imot alle tips på hva jeg trenger. Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe:

- TFK med bagger ( her er det myggnett innebygd, sant?)
- Regntrekk til bager
- Regntrekk til sportsdel
- Adaptere til bilstoler
- Mygnetting til sportsdel
- Fottrekk

Er det da noe mer som er lurt å bestille?

Vurderer å kjøpe vinterposer, men er litt usikker på hvor mye det er å spare på det.. ??

Sist endret av Scarlett; 05-12-2011 kl 22:42.
Scarlett er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:25.