Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2012, 08:54   #1
tina89
Medlem

tina89 sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 261
tina89 vil raskt nok bli berømt.
Når begynte dere å kjenne liv?

Til dere som har kommet litt uti svangerskapet her inne.. Når begynte dere å kjenne liv? og når kunne man kjenne det på utsiden? Pga ekstra polstring lurer jeg litt på hvor lang tid det vil kunne ta før mannen også kan kjenne? Er jo lenge til for min del men er jo så nysjerrig!

Håper jeg kan returnere til Snart Mamma i løpet av 2015
tina89 er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-02-2012, 09:54   #2
joaninha
Seniormedlem

joaninha sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,800
joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.joaninha har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når begynte dere å kjenne liv?

Med forrigemann kjente jeg det i uke 18 ca, og en ukes tid senere kjente sambo det utenpå også. Men da var jeg hakket mindre enn jeg er nå...
Denne gangen kjente jeg det (helt sikkert - jeg tenkte tanken lenge) rundt uke 19 kanskje? Så ikke så mye lenger etter forrige gang. Men sambo kjente det ikke utenpå før rundt uke 21 tror jeg.
Ehm, er for dårlig til å skrive ned sånne ting, så det blir jo bare ca-angivelser. Og tidspunktene forandrer seg sikkert etter hver som spør også

joaninha er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-02-2012, 11:04   #3
Fumle
Supermedlem

Fumle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 536
Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.

Jeg er mindre nå enn med førstemann og da kjente jeg liv i uke 14. jeg har kjent liv nå i et par ukers tid, men går lang tid mellom hver gang.

På utsiden husker jeg ikke

Minstebror født 23.10.14. 38+4 ~Novemberklubben 2014~
Knirken født 20.07.12. 37+5 ~Augustklubben 2012~
Storebror født 11.12.07. 41+2
Fumle er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-02-2012, 11:22   #4
Connecta
Supermedlem

Connecta sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 804
Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.Connecta har en strålende fremtid.

Jeg tror muligens jeg kjente første tegn til liv rundt uke 16-17, men var ikke sikker før rundt uke 20. Her er morkaka på fremsiden så det har nok litt å si. Jeg kjente det selv på utsiden når jeg var litt over 23 uker, og mannen/ungene kjente vel rundt 25 uker.

Det avhenger nok av både morkakas plassering, babyens leie og polstring når man kjenner fra utsiden.

Connecta er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:34.