Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2012, 23:49   #31
drømmen om barn
Medlem

drømmen om barn sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Oslo
Meldinger: 86
drømmen om barn er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Skravle i Mars?

Jeg også melder meg inn her, med toeggede tvillinger og termin 27 september

Ivrig: så moro å se deg her inne, og at det ble to stk inni magen din også(vi var jo i samme ivfgruppe nå i jan)

drømmen om barn er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-03-2012, 09:42   #32
SnillPike
Medlem

SnillPike sin avatar

Meldinger: 339
SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.

Er vel kanskje på tide at jeg kommer meg inn her jeg også Venter tvilling-gutter med termin 1.september. På ordinær UL på torsdag var den ene litt større enn den andre, pluss at den hadde mer fostervann, så nå skal jeg på kontroll en gang i uken for å følge med. Foreløpig ser alt greit ut, så spent på om det er noen forandringer på tirsdag når jeg har ny time.

Minella: Så trist med minsten Har fulgt med på historien din, og håper virkelig de to andre klamrer seg fast og kommer ut friske og fine når de er klar for det!
Gammel 31-03-2012, 11:48   #33
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Ja Ivrig, håper de holder seg inne lenge ennå.

Snillpike: Er de eneggede? Håper virkelig dere slipper operasjon, slik jeg og Minella har vært igjennom.
Gammel 31-03-2012, 16:00   #34
Minella
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 96
Minella har en aura rundt seg.Minella har en aura rundt seg.

Det gikk dessverre ikke veien for oss. De to siste måtte også gi opp tidligere denne uken. Lykke til videre og måtte de små holde seg godt på plass lengst mulig.
Minella er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-03-2012, 16:05   #35
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Så ufattelig trist! Vet ikke helt hva jeg skal skrive... Ta vare på hverandre. Sender masse klemmer til dere!
Gammel 31-03-2012, 19:06   #36
SnillPike
Medlem

SnillPike sin avatar

SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.SnillPike er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av Scarlett Vis post
Så ufattelig trist! Vet ikke helt hva jeg skal skrive... Ta vare på hverandre. Sender masse klemmer til dere!
Signerer Scarlett. Kjempe trist å høre
Gammel 31-03-2012, 19:08   #37
SnillPike
Medlem

SnillPike sin avatar

Scarlett: Ja, de er eneggete. Ja, det håper jeg også. Skulle bare ønske jeg visste mer om hvor stor sjanse det er for at forskjellen på de blir større, men får vel sikkert flere svar på tirsdag.
Gammel 09-04-2012, 21:49   #38
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Glemte å oppdatere etter siste kontroll. Takk Snillpike for at du minnet meg på det.

Livmorhalsen ble målt til det samme. Så jeg har kost meg med påskefri.
Gammel 09-04-2012, 22:48   #39
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Minella - Det var utrolig trist å lese! Ta godt vare på hverandre i det triste, dette er bare forferdelig...
Gammel 11-04-2012, 15:35   #40
Fru Kvist
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Meldinger: 31
Fru Kvist er på vei til noe stort.

Hei alle sammen..

Da kan jeg melde meg inn her, venter tvillinger 17 november

En veldig spennende og litt skummel tid nå..
Får håpe at alt er i orden og at klarer seg helt til slutt.. Har vert på Ul 2 ganger og sett 2 søte små bankende hjerter.. Er 9+2 i dag.

Minella: Så utrulig trist.. Kjempe trist å lese,

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:23.