Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2016, 22:09   #81
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tørketrommel-tips?

Hmm, husker ikke hva vi har lengre Eneste jeg vet er at den er to år gammel, kostet flesk og har varmepumpeteknologi hehe.

Jeg har brukt program "bomull" (bruker bare det), så ingen har i alle fall skrudd ned.. Om noe er dårlig vet jeg jo ikke, hvordan finner jeg ut sånt?
Gammel 23-08-2016, 22:13   #82
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Hmm, husker ikke hva vi har lengre Eneste jeg vet er at den er to år gammel, kostet flesk og har varmepumpeteknologi hehe.

Jeg har brukt program "bomull" (bruker bare det), så ingen har i alle fall skrudd ned.. Om noe er dårlig vet jeg jo ikke, hvordan finner jeg ut sånt?
Jeg tromla en maskin full av håndklær i 8timer og de var fortsatt våte og ganske kalde, da var varmeelementet dødt Det er lurt å sjekke alt av filtre, både inni maskina og kondensfilteret.
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2016, 22:28   #83
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Okei, klærne var ikke våte altså. Og varme Men mer sånn "skaptørt" som skal være en definisjon, litt fuktig..liksom Dårlig på å forklare Skal pusse mannen ned med lommelykt og sjekke ut alle krinkelkroker etterpå
Gammel 29-08-2016, 00:57   #84
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Liv igjen i gammel tråd jo
10 timer til skaptørt vil jeg tro betyr at noe er feil. Har opplevd at tøyet "aldri" blir tørt, men da har problemet vært at jeg har stappet tørketrommelen alt for full. Type to fulle vaskemaskiner med håndklær på en runde i tørketrommelen. Fysisk sett var det plass så hvorfor ikke
Har trommelen gått alle de 10 timene? Hvis ikke er det å glemme å tømme vannbeholderen en klassiker her i hus... Eller kan det være fulle lofiltre? Eller kondensator som trenger en skyll (ikke relevant på tørketromler med varmepumpeteknologi)?
Gammel 05-09-2016, 20:30   #85
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Ja, det kan godt være at maskina er for full, men altså - jeg kjøpte den største jeg fant fordi jeg trenger å putte mye inn samtidig Vaskemaskinen har aldri klaget på at den er for full, og den tar 8 kg - tørketrommelen tar 9 kg.

Vi tømmer alle filtre som kan tømmes mellom hver gang, men det filteret på bilde nr. 12 der, som de mener vi skal støvsuge ved behov - går ikke an å få reint.. Og går ikke an å få løst heller, det er fast i maskina. Kan det være noe med det tro..?
Gammel 06-09-2016, 21:49   #86
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror ikke vaskemaskinen vil klage hvis den er for full, den gjør bare en dårlig jobb... Men en full vaskemaskin bør være omtrent det tørketrommelen klarer i slengen.

Vanskelig å si med det filteret. Har du vurdert å høre med produsenten?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:35.