Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Gravid gjennom assistert befruktning
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-06-2012, 21:21   #31
Håpefullhøne
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Østlandet
Meldinger: 674
Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.
Sv: Gravide IVF/ISCI jenter

Hei. Februarklubb. Kvalifiserer jeg til å henge med dere da?

2.IVF- November 2012 - 2 egg ut, og kun et ble befruktet og 1 nydelig gullegg ble satt tilbake i livmor 7/11 og jeg ble GRAVID og venter en liten mirakelprinsesse 31/07/2013

Håpefullhøne er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-06-2012, 21:22   #32
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

To modder og samme tanken
Firkløver er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-06-2012, 21:23   #33
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Håpefullhøne:
Dette er for alle som er gravide etter ass. befruktning, uansett termin.

Firkløver
Gammel 01-07-2012, 12:22   #34
Lucky75
Juniormedlem

Sted: Lier
Meldinger: 14
Lucky75 er på vei til noe stort.

Hei dere.

Jeg har nå sluttet på litinus. Nå kjenner jeg nesten ingen ting i magen. Når jeg gikk på litinus så kjente jeg masse. Er dette flere som har det slik ?
Lucky75 er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-07-2012, 12:37   #35
Håpefullhøne
Supermedlem

Sted: Østlandet
Meldinger: 674
Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.Håpefullhøne er som en lysfontene.

Hvis hcg nivået endrer seg ca rundt uke 8 hvorfor er det ofte da kvalmen begynner for fullt?

2.IVF- November 2012 - 2 egg ut, og kun et ble befruktet og 1 nydelig gullegg ble satt tilbake i livmor 7/11 og jeg ble GRAVID og venter en liten mirakelprinsesse 31/07/2013

Håpefullhøne er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-07-2012, 13:29   #36
Lucky75
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Ivrig:) Vis post
Tror det er ganske vanlig. Jeg har selv merket en reduksjon i symptomer når jeg har sluttet på progesteron-støtte. Det er jo veldig lett å tro at man faktisk er gravid når man får støtte, rett og slett fordi symptomene er så veldig like gravid-symptomer.

Hvor langt har du kommet nå, Lucky75? Det er jo veldig vanlig at symptomer forsvinner når man nærmer seg/runder uke 8 pga hCg nivået endrer seg
Hei ivrig.

Jeg er ikke lengre enn 2 + 2, altså 4 uker på vei. Jeg er fortsatt veldig oppblåst i magen og kjenner at jeg er støl. Men føles litt rart med så lite symptomer enn det jeg hadde på litinus. Jeg har aldri vært så heldig at jeg har kommet så langt som nå, så kan være dette er normalt. Sluttet på litinus på fredag kveld.
Gammel 01-07-2012, 13:56   #37
Lucky75
Juniormedlem

Sitat:
Skjønner. Og kjenner igjen uroen over manglende symptomer.
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer på graviditeten før jeg en gang kastet opp i uke 13.
Denne gangen, også ICSI men med tvillinger, merket jeg graviditeten lenge før jeg kunne teste. Så jeg tror ikke at symptomer er avgjørende for utfallet

Vil forøvrig anta at du er 4+2 i dag? 2+2 er man vel omtrentlig der hvor egget befruktes ?
Hehe ok. Mulig jeg misforstått dette med 2 + 2. Jeg trodde at de første var de to første ukene før befruktning. Har nok ikke skjønt det enda jeg da. Jeg er i alle fall 4 uker på vei. 2 uker siden jeg satt 2 flotte inn. Er nå veldig spent om det er en eller to. Er du stor og oppblåst i magen ?
Gammel 01-07-2012, 15:48   #38
Abarella
Medlem

Sted: Nord-Norge
Meldinger: 139
Abarella vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Det er jo veldig vanlig at symptomer forsvinner når man nærmer seg/runder uke 8 pga hCg nivået endrer seg
Wihihi! så er kanskje ikke mine to fantastiske dager med mindre kvalme bare flaks! Kanskje d hjalp å runde 8 uker og at jeg kanskje får noen finere uker fremover..
Noen som gleder seg til det i grunn :-P

Gratulerer med graviditeten lucky! jeg kjenner mye i magen etter å ha satt utrogestan, vil tru det roer seg betraktelig når jeg slutter med det
Abarella er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-07-2012, 20:25   #39
Pripp
Medlem

Pripp sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Meldinger: 479
Pripp er bare skikkelig grei.Pripp er bare skikkelig grei.Pripp er bare skikkelig grei.Pripp er bare skikkelig grei.Pripp er bare skikkelig grei.

Velkommen Abarella . Det er jammen godt å se at du endelig er kommet over du også

Ikke for å skremme deg altså, men jeg ble radikalt verre fra uke 8/9 og ut uke 12/13 .

Jeg har ikke fått somlet meg inn i den lukkede gruppen enda, men så spør jeg meg selv om jeg egentlig har behov for det. Jeg får jo gjerne oppdatering på alle sammen både via andre deler av forumet her, og SG. Jeg trenger jo absolutt ikke det mest personlige av informasjon, og om jeg gjør det så fins det et PM system .

Føler meg litt utenfor som ikke har fått meldt meg inn enda, men så føler jeg jo liksom ikke at jeg trenger stort mer enn det som blir postet i offentlighet.
Gammel 01-07-2012, 21:05   #40
Abarella
Medlem

Sted: Nord-Norge
Meldinger: 139
Abarella vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pripp Vis post
Velkommen Abarella . Det er jammen godt å se at du endelig er kommet over du også

Ikke for å skremme deg altså, men jeg ble radikalt verre fra uke 8/9 og ut uke 12/13 ..
Takk snille du! deilig å kunne høre til her inne
har vært så knalldårlig nå i ett par uker allerede, ser ikke helt for meg at det skal kunne bli værre.
Men så lenge det roer seg etter uke 12 skal jeg være fornøyd
Abarella er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:46.