Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Risikosvangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2012, 22:26   #1
emelia
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2012
Meldinger: 33
emelia er på vei til noe stort.
Noen med risikosvangerskap her?

Lurte på om det var noen andre med risikosvangerskap her??

Hilsen meg
emelia er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-08-2012, 10:51   #2
emelia
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2012
Meldinger: 33
emelia er på vei til noe stort.
Sv: Noen med risikosvangerskap her?

Mistet en gutt i mars pga akutt morkakeløsning + blodprøver som viser til at blodet koagulerte seg.. Har også fått beskjed på at morkaken ligger plassert over åpningen så har hatt en del blødninger.. (men den kan jo flytte seg). Er jo tidlig enda (snart 17uker) så håper på det beste

Hvor langt er du på vei da?
Klem fra meg
emelia er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-08-2012, 11:33   #3
lillesnuppa
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 14
lillesnuppa har en aura rundt seg.lillesnuppa har en aura rundt seg.lillesnuppa har en aura rundt seg.

Hei, jeg har også risikosvangerskap, men på grunn av svak livmorhals.
Fikk et barn noe prematurt sist, og ble da fulgt nøye opp. Det samme denne gangen. Livmorhalsen var 29 mm forrige uke, og jeg er 22 uker på vei.
Håper å kunne være oppegående så lenge som mulig, men må nok forberede meg på å innta liggende posisjon etter hvert.
lillesnuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-08-2012, 13:25   #4
Flaxloddet
Supermedlem

Flaxloddet sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 1,199
Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.Flaxloddet har en strålende fremtid.

Så leit å høre om gutten din..

Høyrisikosvangerskap her også.

Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning sist svangerskap, og delvis morkakeløsning og akutt keisersnitt.

Har ingen foreløpige tegn til SF denne gangen, men det startet ikke før i uke 33 sist, så det blir spennende å se om det skjer denne gangen også. Siden jeg hadde alvorlig grad av SF sist, er det 30% økt risiko for å få det denne gangen.

I dette svangerskapet har jeg vært innlagt på sykehuset 2 ganger (uke 28 og 31) pga premature rier og blødninger.

Blir fulgt godt opp med ekstra UL på sykehuset hver 4. uke, og nå mot slutten blir det kontroll hos jordmor hver annen uke, etterhvert hver uke.

Flaxloddet er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:27.