Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Gravid gjennom assistert befruktning
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2012, 15:08   #1
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,418
Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.
Rosa lutinus

Jeg har akkurat testet positivt etter fryseforsøk. Er 12 dpo, billigtestene har vært svake, men en vanlig cb nå nettopp hadde fin strek. Når jeg så satte lutinus etterpå kom det litt rosa rester på pinnen. Betyr det at dette går galt? Husker jeg hadde crinonerester i mange fargermed snuppa, men har aldri prøvd lutinus før .

Buffy79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2012, 18:31   #2
Eplejenta
Supermedlem

Eplejenta sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: I vest
Meldinger: 920
Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.Eplejenta har mye å være stolt av.
Sv: Rosa lutinus

Nei, trenger slett ikke å bety det. Man kan oppleve rosa/brune rester etter Lutinus på samme måte som med crinone.
Gratulere med positiv test -håper å se deg i terminklubb snart!!
Eplejenta er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2012, 18:53   #3
Frozen
Supermedlem

Frozen sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 518
Blogginnlegg: 34
Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.

Gratulerer med positiv test, Buffy! Lutinus kommer ofte ut i all verdens rare nyanser. Man får lett såre slimhinner av å bruke progesteron. Når du bruker den plastikapplikatoren, kan man lett komme til å skrape seg opp litt innvendig, og så blir det litt rosa.
Hvis du er veldig bekymret, vil det kanskje hjelpe med to Hcg-målinger hos legen din med 2 dagers mellomrom? Verdienen bør doble seg på dette tidspunktet. Masse lykke til!
Gammel 07-11-2012, 19:42   #4
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.

Takk for svar, snille damer !

Jeg tar det ganske med ro enda, er nervøs fra før selvsagt. Spesielt med de ekstremt svake billigstrimlene jeg har tatt, men cb i dag var absolutt positiv. Mulig jeg tar blodprøver etterhvert, men legekontoret her var så lite behjelpelig da jeg testet positivt etter forsøk i august, endte i sa. Det ble mye styr og jeg fikk tatt prøver til slutt, med nesten en ukes mellomrom og det tar laang tid å få svar. Så jeg ser det an noen dager til først, så får jeg revurdere.

Takk for gratulasjoner !

Gammel 07-11-2012, 19:56   #5
Frozen
Supermedlem

Frozen sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 518
Blogginnlegg: 34
Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.Frozen har mye å være stolt av.

Uff så ergerlig å bli møtt på den måten. Får bare håpe at det går bra, så trenger du ikke Hcg-prøver i det hele tatt!
Gammel 07-11-2012, 20:29   #6
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Frozen Vis post
Uff så ergerlig å bli møtt på den måten. Får bare håpe at det går bra, så trenger du ikke Hcg-prøver i det hele tatt!
Ja, ikke sant? De mente jeg testet for tidlig og ba meg vente en uke og ta en ny tissetest. Akkurat som jeg greide å vente en uke . Jeg krysser fingrene, også får jeg se om jeg tar meg en tur på legekontoret på fredag.

Gammel 07-11-2012, 22:37   #7
wilmamor
Medlem

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 405
wilmamor vil raskt nok bli berømt.

Signerer de andre - har også hatt rosa og beige farget rester av Lutinus.. :-/ Håper det sitter hele veien denne gangen

Min utstyrstråd Magebilder
wilmamor er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2012, 22:55   #8
torisve
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 27
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Å så koselig å høre Buffy!! Gratulerer!!!
torisve er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-11-2012, 08:22   #9
Belle
Supermedlem

Belle sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 760
Belle har en aura rundt seg.Belle har en aura rundt seg.Belle har en aura rundt seg.

Åh, så koselig å se deg her igjen Buffy! Håper virkelig det går veien denne gangen.

Jeg hadde alskens farger på lutinusen min. Den var både rosa, brun og rød, og var det helt til jeg sluttet i uke 12. Jeg har konkludert med at jeg må ha særdeles pysete slimhinner.

Bolla|Belle shopper til Bolla
med HegeK
Belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-11-2012, 09:45   #10
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Takk for fler svar !

Har ikke kommet mer rosa siden i går ettermiddag. Billigtesten i dag fikk en fin strek som var MYE sterkere enn i går .

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:43.