Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Vekt og ernæring
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2013, 21:06   #1
Elena88
Supermedlem

Elena88 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 396
Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.Elena88 er fantastisk mot andre.
Merkelig resultat på glukosebelastning

Tok glukosebelastningstest i dag, og fastende blodsukker var på 4,5. Dette var visstnok normalt. Målte blodsukkeret igjen etter 2 timer og 10 min (rot på legekontoret), og da lå det på 4,0.. Syns jo dette var rart, så ba henne om å måle på nytt, men fikk samme resultat. Damen som tok prøven hadde aldri vært borti et slik resultat, og siden det var kaos i dag fikk jeg ikke time. Har fått bestillt meg time til neste fredag, men tenke å lufte det her for å høre om det var noen fler som har vært borti dette?

2011
Elena88 er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-01-2013, 20:05   #2
Sunny*
Supermedlem

Sunny* sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 507
Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.
Sv: Merkelig resultat på glukosebelastning

Jeg har ikke vært borti dette før, men ville svare allikevel Mest for å si at det var et veldig merkelig resultat! Selv med en overaktiv skjoldbrukskjertel høres det rart ut å få lavere blodsukker to timer etter å ha drukket sukkersirup, enn det var fastende.. Blir veldig spennende å høre om legen har noe fornuftig forklaring på dette. Kanskje de bare trenger å kalibrere apparatet sitt på avdelingen du var Håper alt er helt fint!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:29.