Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet > Forslag til nye diskusjonsforum
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-03-2013, 14:08   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Generelt forum om det å være foreldre?

Lette og lette og fant ikke et optimalt sted da jeg ville skrive en tråd om tanker om "Små barn og å leke alene?" http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=391193

Jeg endte opp med å ha den i Utenfor tema.. men jeg synes det er litt merkelig liksom: kommende storebror og hans lekeevner alene HAR noe med babyen som er underveis å gjøre også! Synes jeg. For det har mye å si for graviditeten min at han er litt selvstendig, og så er det noe med det å ha kommende storesøsken: det HAR noe å gjøre med det å skulle ha enda en Ergo ikke et "utenfor tema" emne slik jeg ser det.

Tenker det hadde vært greit å ha et sted man kunne skrive om hele familien og ikke bare selve graviditeten, det som er direkte rettet mot babyen?

*i føljetongen: få gjennoppvekket SM som forum*

Forslag herved levert
  Svar med sitat
Gammel 19-03-2013, 20:40   #2
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Generelt forum om det å være foreldre?

Tror det er meningen at slike ting i hovedsak skal skrives om på NM.
Gammel 20-03-2013, 19:41   #3
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Tror det er meningen at slike ting i hovedsak skal skrives om på NM.
Jo det er vel slik det er tenkt. Men jeg savner det nå likkavæl jeg da Jeg synes da det henger ihop: graviditet og resten av familien min. Jeg klarer ikke skille det så godt fra hverandre jeg...

(Og så har jeg knapt vært innom NM, men det er en annen sak, fant meg ikke til rette der jeg.... Men det er jo mitt problem da)
  Svar med sitat
Gammel 21-03-2013, 19:36   #4
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Jeg er ikke medlem på NM og kommer nok ikke til å bli det heller, så kunne godt tenkt meg et forum om det å være foreldre, for oss som er gravide for andre, tredje, fjerde osv gang. Har mye jeg lurer på om eldste, som hadde vært interessant og morsomt å få tilbakemeldinger fra andre på. Greit å slippe å logge inn på flere fora når man har så mye kunnskap her!
spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-03-2013, 20:01   #5
krystallklart
VIP-medlem

krystallklart sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,550
krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.

Spøkelsesmamma sier mye bra.
Gammel 09-04-2013, 20:40   #6
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Lurte bare på om det skjer noe mer med denne jeg? Savner svar fra moderatorene. Har hatt flere spørsmål nå som jeg kunne tenkt meg å stille på et slikt forum, men ender opp med å stille dem på terminklubben min isteden.
Gammel 12-04-2013, 14:31   #7
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk for forslag. Vi har diskutert dette en del på bakrommet og konklusjonen er at administrator har sagt ja til et nytt underforum, men siden det er hjelpeadministrator eller administrator selv som må gjøre dette, må vi nok vente litt før det blir opprettet. Mens vi venter kan vi jo legge slike tråder i "utenfor tema" enn så lenge.

Charls04 - på vegne av moderatorgruppa.
Charls04 er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-04-2013, 16:51   #8
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra!

Jeg har mange tanker om hvordan alt skal flettes sammen for å fungere med barnet jeg har, og den kommende babyen.
Gammel 12-04-2013, 21:14   #9
Tidl. bruker
Gjest

Takk!
  Svar med sitat
Gammel 13-04-2013, 21:57   #10
spøkelsesmamma
Supermedlem

Så flott da! Håper mange andre vil bruke og få nytte av dette underforumet!

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:44.