Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Gravid gjennom assistert befruktning
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2013, 14:54   #1
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 1,121
Blogginnlegg: 12
lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.
Fryseforsøk og slutte med medisiner

Jeg er nå over 8 uker og skal ifølge Ullevål slutte med medisiner. Har fram til nå brukt Progynova (1 pille morgen og kveld) og Lutinus (1 tablett morgen, middag og kveld). Jeg fikk beskjed om å bruke opp det jeg har. Det er bare det at jeg har 1 eske Lutinus ekstra. Men har ikke ekstra av Progynova. Ville dere brukt Lutinus litt lenger for å trappe ned og ikke slutte tvert? Jeg vet jo at noen får anbefalt å fortsette m Lutinus og andre tilsvarende preparater til både 10 og 12 uker.

Hmmm???!!!??

med Ull
lirypa er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2013, 16:28   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Fryseforsøk og slutte med medisiner

Jeg hadde brukt opp lutinusen den koster jo 500kr uannsett så får du ikke pengene igjen om du leverer det tilbake.
Syns det er rart med 8 uker jeg måtte gå i 12 uker om det hadde blitt på fryseforsøket.
  Svar med sitat
Gammel 10-11-2013, 09:56   #3
Turbo
Supermedlem

Turbo sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 630
Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.
Sv: Fryseforsøk og slutte med medisiner

Gutten min er en frysespire og jeg fikk beskjed av Ullevål å doble dose med Progynova til jeg var 12 uker. Dette var tilbake i 2008 så det er jo mulig at de har funnet ut at dette er unødvendig. Lutinus kom først i 2010 (tror jeg) og det virker som det er en kraftig støtte.

Men er det ikke slik at morkaken overtar hormonproduksjonen rundt uke 8 og at det derfor er unødvendig med kunstig tilføring? Det finnes sikkert mange her inne som kan hjelpe deg med bedre svar enn mitt.

Forresten gratulerer så mye med graviditeten, alltid hyggelig når en IVF'er lykkes

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:12.