Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2014, 09:23   #1
Snorkfrøken88
Medlem

Snorkfrøken88 sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Meldinger: 238
Snorkfrøken88 vil raskt nok bli berømt.
Babyjogger City Sellect som søskenvogn

Leter etter noen som kan dele litt erfaringer ang denne vognen. Vi venter en lillebror og det blir akkurat 18 mnd mellom de to. Synes denne vogna ser bra ut siden den passer når man har med bare ene barnet. Eneste jeg er litt skreptisk på er om sittedelen er stor nok? Og komfortabel nok til soving?

Alle meninger tas i mot med takk

Snorkfrøken88 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-12-2014, 12:48   #2
Cila
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2012
Sted: i et hus i en bygd
Meldinger: 1,923
Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.
Sv: Babyjogger City Sellect som søskenvogn

Bumper på denne tråden jeg! Jeg har begynt å lete etter søskenvogn selv og denne vogna står på "short-list" hos meg, og jeg har ingen butikker innen 3 timer kjøring som har søskenvogner på utstilling....

håper det er noen med erfaring som også ser tråden
Cila er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-12-2014, 10:01   #3
Frk. G
Medlem

Frk. G sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 208
Frk. G har en aura rundt seg.Frk. G har en aura rundt seg.Frk. G har en aura rundt seg.

Elsker den! Var 2 år og 2 mnd mellom mine. Største jenta er snart fem og får vel fortsatt plass. (Men såklart ikke behov)

Minus: litt dårlig demping (sammenlignet med feks Simo) og bagen er litt liten. Alt annet: elsk! Super å trille, utrolig mange bruksmuligheter, blir liten i bilen (ikke hatt behov for trille), god plass i nettet under. Har nå fått nr tre og har kjøpt Pram delux-bagen i tillegg, har den liggende i bilen til både delux-bagen og maxi Cosi-setet. (Med pram-bagen blir den dog ikke søskenvogn) dessuten er den smal nok til å komme fram over alt. Skal du trille mye i ulent terreng er den ikke bra kanskje, men fra og til bhg, ferier og butikker er den genial.

Frk. G er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2015, 18:37   #4
Mammis_82
Supermedlem

Mammis_82 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 801
Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.Mammis_82 er fantastisk mot andre.

Sent påsvare eller?
Jeg hadde denne vogna til mine med 14 mnd mellomrom. Kjøpte den da etter bagperioden til minste mor,så har kun hatt seter til den.
Og for ei vogn elsket den!!!!
Men er enig i som over her, ikke god på ulent terreng,og den kan være tung å styre, spesielt om det største barnet sitter foran.
Brukte den også som singelvogn til minste mor og hadde kun denne vogna på slutten.
Anbefales!

Storesøstrene 2009 2010
Lillebror 09.10.15
Mammis_82 er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-03-2015, 18:46   #5
Cila
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2012
Sted: i et hus i en bygd
Meldinger: 1,923
Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.

jeg fant en videoanmeldelse på youtube hvor hun som viste frem vogna hadde satt 4-åringen sin i vogna for å vise str. Etter det bestilte jeg vogna usett
Venter på at vesla skal bli født og kan testes med to barn, men som singelvogn er den veldig populær hos både liten og stor toåringen klarer dessverre veldig enkelt å slå ned kalesja- så han sovnet aldri på shoppingturen jeg prøvde den på -siden det var mer interessant å dytte på kalesja. Men han elsker å sitte i den
Cila er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:51.