Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-12-2014, 23:18   #1
Miffy
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 2,108
Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.
Erfaring med Bugaboo Donkey noen?

Har en jente som vil være 2 år når neste kommer, så kanskje lurt med søskenvogn da. Sikler allerede på Donkey

En liten august 2015
Miffy er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2014, 20:43   #2
Miffy
Seniormedlem

Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.
Sv: Erfaring med Bugaboo Donkey noen?

Takk for svart Ivrig!

Lurer egentlig ikke på noe spesielt, bare interessert i å høre om den er så smart som jeg håper den er. Den er jo litt dyr da, men den virker jo veldig god. Ikke minst som du skriver, at man kan ta vekk ene delen også blir den ikke så brei når man bare har med et barn

Har Bugaboo Cameleon nå til mini. Er veldig fornøyd med den, selv om den er brukt og "gammel" (2011/12 modell tror jeg..).

En liten august 2015
Gammel 14-12-2014, 00:10   #3
Miffy
Seniormedlem

Skjønner! Takk for tips

Tror egentlig vi ender opp med å kjøpe ny da, siden den vi har nå er brukt. Den driver å kirker sånn innimellom. Til å bli gal av 😐

En liten august 2015
Gammel 15-12-2014, 12:44   #4
Cila
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2012
Sted: i et hus i en bygd
Meldinger: 1,923
Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.

Slenger meg på denne tråden siden jeg er på jakt etter søskenvogn jeg også... Sikler veldig på donkey'en, men fy farao for en pris den har! Og selvfølgelig er den "alltid" på unntakslisten når det er "25% rabatt på alle barnevogner"....

Jeg har ikke noen utstyrsbutikk i nærheten som har inne søskenvogner, så her må det undersøkes på nett i lange baner for å se hva som er bra og ikke unødvendig dyrt...

er det noen som vet sittebredden på denne vognen vs andre søskenvogner? Ivrig- hvordan passer den til tvillingene dine nå? de er jo litt eldre enn minstemannen min er nå- er det fortsatt plass til voksipose til begge to, eller er det blitt trangt? Og hvordan er vognbredden i forhold til å trille rundt på et kjøpesenter..? Sist jeg var inne på "kitch'n" med emmaljunga'en min (til bare 1 unge) så ble et glass knust
Ser for meg at det kanskje heller lønner seg å ha en vogn som er lang istedetfor bred? (f.eks babyjogger city select?)
Cila er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:51.