Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-12-2014, 12:29   #1
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.
Igangsetting med ballong - hvordan var det?

Noen som vil dele sine erfaringer med meg? Hvordan var forløpet etter at ballongen ble satt inn? Endte det med vaginal fødsel eller KS?

Blir satt igang i morgen, mest sannsynlig med ballong.
Sist ble jeg også satt igang, da med piller og drypp. Men det endte med KS etter 24 timer med rier, de siste timene med stormrier, barn som ikke kom skikkelig ned i fødselskanalen og til slutt mislykket forsøk på bruk av sugekopp.

Er så nervøs og spent på hva jeg kan forvente nå!

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-12-2014, 18:05   #2
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Igangsetting med ballong - hvordan var det?

Jeg har ingen erfaringer med det, men ville bare

Håper du får oppleve et normalt fødselløp denne gangen.
Gammel 14-12-2014, 19:19   #3
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.

Takk Firkløver!!

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-12-2014, 20:26   #4
Røya
Medlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 384
Røya vil raskt nok bli berømt.

Har dessverre ingen erfaring med dette, jeg heller, jeg ville bare ønske deg masse lykke til. Håper du får en fin fødselsopplevelse denne gangen.

Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 31-12-2014, 14:03   #5
Theraga
Medlem

Theraga sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Sted: Hedmark
Meldinger: 234
Theraga er på vei til noe stort.

Jeg ble satt igang med ballong, hadde ingen effekt på meg (mulig jeg fikk såvidt noen sammentrekninger, men de ga seg fort), men kroppen min og babyen var absolutt ikke klare for fødsel (ble satt igang 17 dager før termin pga svangerskapsforgiftning og baby som ikke tok til seg næring).

Hos meg endte det med ks, etter mange piller og venting. Ble innlagt torsdag, og fikk piller for å modne flere ganger om dagen, men på søndag ble det bestemt ks, pga at kroppen ikke reagerte i det hele tatt, de vurderte egentlig å ta vannet og prøve videre på mandag, men ble bestemt at kanskje ks var det beste for meg og babyen. Men hørt om flere som har hatt god effekt av den ballongen Men tenker at kroppen kanskje må være litt klar i det minste?

Lykke til, håper alt går bra!

Ser nå at tråden er litt gammel, så du er vel ferdig nå Men kanskje noen andre lurer på det samme en gang, så lar svaret mitt stå

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:22.