Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2015, 08:51   #11
Lujane
Supermedlem

Lujane sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 897
Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.
Sv: Vogn vendt mot deg?

http://mountainbuggy.com/no/Buy/acce...t#.VNMf_UakqnM

Hva med denne ekstra delen til MB jungle/terrain 2015? Da blir vogna gave to face også!!
Gammel 05-02-2015, 09:22   #12
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lujane Vis post
http://mountainbuggy.com/no/Buy/acce...t#.VNMf_UakqnM

Hva med denne ekstra delen til MB jungle/terrain 2015? Da blir vogna gave to face også!!
Se der ja! Det var interessant... å kunne bruke den vognen vi har uten å skifte til ny en liten periode er jo i alle fall det økonomien vår vil like!
9 kg er jo dog ikke så mye da, må nesten dukke ned i arkivet og se hvor gammel min forrige var ved den vekten. Og så lese litt om hva for noe ekstra jeg trenger som har en 2009-modell MB.
Takk for link - helt klart noe å ha i bakhodet her!
Gammel 05-02-2015, 17:58   #13
Elise25
Medlem

Elise25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Meldinger: 138
Elise25 er på vei til noe stort.

Skulle ønske multi-x bagen til Tfk passet til Mb, det hadde vært fantastisk! Liker forøvrig at dere snakker så varmt om Mb, vår kom i posten idag

Elise25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-02-2015, 07:44   #14
Siadle
Supermedlem

Siadle sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,147
Blogginnlegg: 88
Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.

Jeg var ekstremt fornøyd med vogna jeg hadde til minstemann, og som jeg skal bruke denne gangen også. City Cerox 360 (oppfølgeren til Nitro City), fra Emmaljunga. Bagen er ganske stor (brukte den i 9 måneder med minsten), og sittedelen kan vendes begge veier, i tillegg til at man kan vippe over styret (jeg brukte ikke den funksjonen, fikk feil hjul foran).

Det er faktisk den eneste vogna jeg ikke har bytta ut i løpet av en vognperiode (til eldste hadde jeg tre vogner, til nest eldste to, og til nest yngste fire vogner), og som jeg faktisk tok vare på når jeg var ferdig med vognperioden.

Jeg ELSKER Emmaljunga.

Gammel 07-02-2015, 05:48   #15
issa
Medlem

issa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 339
issa er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Emmaljunga super viking fåes med litt større, svingbare hjul i forhold til city cerox og nitro, og på 2015- modellene har du også mulighet for lufthjul. Den har "knekk" i håndtaket
Gammel 17-03-2015, 12:58   #16
Maikrabat13
Medlem

Maikrabat13 sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 205
Maikrabat13 er som en uslipt juvél.Maikrabat13 er som en uslipt juvél.Maikrabat13 er som en uslipt juvél.Maikrabat13 er som en uslipt juvél.

Og jeg elsker Teutonia! (har hatt Teutonia spirit, TFK joggster og Crescent trike). Liker best sittedeler som er flate jeg altså, så der var jeg misfornøyd med denne "vippefunksjonen" som ergonomisk sittedeler har.
Teutonia Cosmo skal jeg ha neste gang.. Vendbar sittedel, ikke for bred (godt i butikker), gode bager til, svingbare og låsbare forhjul. Også har den håndbrems, elsker det siden jeg går mye bakker, så det må jeg ha! ..håndtaks-knekk har den også

Også fant jeg ut at de nyeste beyou-sittedelene har solskjerm/kalesjeforlenger bretta innunder kalesjen!! Endelig god kalesje slik som babyjogger!! Whats not to love ?

Venter verdens fineste prinsesse med termin 05.05-13
Utstyrstråden til prinsessa:
http://forum.snartmamma.com/showthread.php?p=5305536&posted=1#post5305536

Sist endret av Maikrabat13; 17-03-2015 kl 20:47.
Maikrabat13 er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-03-2015, 14:19   #17
Mooica
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Sted: Klæbu
Meldinger: 219
Mooica vil raskt nok bli berømt.Mooica vil raskt nok bli berømt.

Vi skal gå for TFK med Multi X bag.
Tror den blir knall.
TFK er en kjempegod vogn, og med Multi X bagen så blir den perfekt.

Mooica er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:57.