Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-02-2015, 19:35   #1
Kamille
Juniormedlem

Kamille sin avatar

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 8
Kamille er på vei til noe stort.
Brio Go Next

Noen som har erfaring med Brio Go Next? Har begynt å snuse litt på vogner, og er veldig fristet til å gå for denne.

Sist endret av Kamille; 28-02-2015 kl 19:43.
Kamille er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-02-2015, 23:52   #2
Tommeline81
Veteranmedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,184
Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brio Go Next

Har bestilt den, kommer i starten av mars. Hadde Brio GO til minsten og elsket den vogna. Også kjekt med bilsete som klokken på vogn understellet.
Gammel 01-03-2015, 18:32   #3
lykketrollene
Juniormedlem

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 22
lykketrollene er på vei til noe stort.

Vet noen er veldig fornøyd, men Brio generelt har vel rykte for å Være skranglevogner..... har prøvd/eid en del og Brio står på ikke-lista mi.... hadde iallfall prøvekjørt den masse i butikk, og hvis du prøver Babyjogger, Emmaljunga etc tror jeg du vil kjenne enorm forskjell...

Men, smaken er som baken når det gjelder vogn...
lykketrollene er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-03-2015, 18:34   #4
lykketrollene
Juniormedlem

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 22
lykketrollene er på vei til noe stort.

Og med bilsete så har vel stort sett alle vogner adaptere, og Brio sine seter kommer ikke engang med på sikkerhetstestrn (2014).
lykketrollene er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-03-2015, 19:28   #5
Kamille
Juniormedlem

Kamille sin avatar

Takk for svar. Gratulerer med valg av vogn, Tommeline. Jeg synes det er litt vanskelig å bestemme seg ja.

Jeg var vel mest ute etter å høre med noen som faktisk har erfaring med Brio Go Next, og ikke bare antar. Å anta at den er dårlig uten å ha hatt den selv hjelper ikke veldig. De jeg kjenner som har hatt Brio Go har vært veldig fornøyde, men i og med at Go Next kom i april 2014 er den for ny til at jeg kjenner noen som har den. Den kommer veldig godt ut i de testene den har rukket å være med på da hvertfall.

Den er litt halvdyr, men kan få den (bag+sportsdel) til 8000,- på gode dager, og det synes jeg ikke er så ille. Kunne vel ha kjøpt brukt på Finn, men pr. dags dato er det ikke en eneste go next å oppdrive i hele landet. Det tar jeg for så vidt som et godt tegn. Jeg har ikke termin før i august, så har fortsatt litt tid på meg også.

Ang. bilstoler, det har jeg ikke greie på i det hele tatt, men et kjapt søk på nettet viser at brio/britax kommer svært godt ut på bilstoltester. (Brio og Britax har vært sammen siden 2013, og Brio go next heter vel strengt tatt Britax go next nå.)

Sist endret av Kamille; 01-03-2015 kl 20:45.
Kamille er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-03-2015, 22:20   #6
Tommeline81
Veteranmedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,184
Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi fikk den for 7200 kr hos mimmis.no, fornøyd med prisen. Den er jo dyr ny.

Vi var som sagt superfornøyde med Brio GO så blir nok veldig fornøyde med Next også. Nå er jo kalesjen forbedret og lufthjul
Gammel 01-03-2015, 22:44   #7
Kamille
Juniormedlem

Kamille sin avatar

Oi, 7200,- Det gjelder å ha øynene oppe for tilbud skjønner jeg.
Hurra for den ekstra kalesjedelen! Merket stor forskjell på Go og Go next mtp. hjula når jeg trillet avgårde i butikken ja.. Kjentes bra ut!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:01.