Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-03-2015, 22:47   #11
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feriepakking

Mitt "problem" er at jeg på en måte ønsker å pakke bilen full. Jeg liker komfort... og valgmuligheter blant klær. Både til meg og barna. Uansett om det er en helgetur på hytte eller 1-2 uker ferie så vil jeg ha med meg forskjellige ting og tang. Verste jeg vet er å være bortreist og savne ting jeg har hjemme. Vi bor ofte i barndomsbyen vår hos foreldre, og der får vi selvsagt låne vaskemaskin så mye vi vil. Men jeg vil likevel ha med meg masse klær, for å skifte, og til alle anledninger. Blir gal av tanken på å gå i nesten det samme hele tiden, selv om det kan vaskes i løpet av tiden vi er der.
Og liker underholdning som f.eks brettspill. Så ja, bagasjerommet vårt består ofte av 4-5 store brettspill. I tilfelle vi får lyst å spille med noen Må ha med ting... i tilfelle liksom
Gammel 30-03-2015, 23:57   #12
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Vel, vi kom oss av gårde mindre slitne, svette og sure enn vanlig.
Men en pakkeliste skal jeg nok ha neste gang. For det var noen ting som ble igjen hjemme som hadde vært praktisk å ta med.

Tallahassee: Jeg er som sagt god på å fylle opp bilen, men ikke med brettspill.
Har du tips til noe morsomt for familier med småbarn?

Håper alle har en fin påske!
Gammel 01-04-2015, 14:02   #13
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Og ikke kast pakkelista, ta vare på den til neste år. Når du har kommet hjem, kan du modifisere den, legge til eller slette noe som var glemt eller var unødvendig på sist tur.

Jeg har ikke tatt vare på listene selv, skriver alltid nye. Men leste om noen som gjorde det, og det er egentlig ganske smart.
Gammel 07-04-2015, 21:44   #14
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg erfarte i alle fall at det er lurt å ha uforet dress med, pluss regntøy. Min ekspert på søledam-hopping måtte få (spylt og) tørket dressen etter hver tur ut. Hvis den hadde vært foret så ville den neppe tørket så fort.

Til babyreising hadde jeg fast pakkeliste med alle de ulike tingene som skulle huskes på. Det var veldig lurt.
Gammel 07-04-2015, 22:27   #15
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Firkløver Vis post
Og ikke kast pakkelista, ta vare på den til neste år. Når du har kommet hjem, kan du modifisere den, legge til eller slette noe som var glemt eller var unødvendig på sist tur.
Jupp. Jeg bruker app'er på tlf som lister. F.eks Wunderlist. Ganske genialt. Nå på påskeferie kunne jeg bare klikke på mange ting som var krysset av fra tidligere reiser, altså "undo it". Så slapp jeg skrive det på nytt igjen.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:35.