Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Svangerskapsomsorg og fosterutvikling
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-07-2015, 07:00   #1
vita
Medlem

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 338
vita er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Livmor i navlehøyde

Hei
Kjente ganskje tydelig i dagtidlig at livmoren var i navlehøyde. Hadde en kraftig kynnere og kunne faktisk se magen også.

Så nå ble jeg litt bekymret. Er ikke det alt for tidlig ( 10+4 i dag)? Kanskje er det to inni der?
Gammel 05-07-2015, 11:15   #2
krystallklart
VIP-medlem

krystallklart sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,550
krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.krystallklart har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Livmor i navlehøyde

Kjenner ingenting til min ennå, men jeg er jo bare 6 uker.
Har du vært på ul?
Gammel 06-07-2015, 00:20   #3
Silla
Supermedlem

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 469
Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.Silla har en strålende fremtid.

Når man er rundt 10-12 uker skal man vel akkurat begynne å kjenne livmora over skambeinet. Hos meg var jeg vel rundt 20 uker da den rakk helt opp til navelen, alle tre gangene. Men det er jo alltid forskjellig fra person til person. Er du helt sikker på tidspunktet du ble gravid på? Det er vel kun en UL som kan avsløre om det er flere enn en
Gammel 06-07-2015, 19:43   #4
vita
Medlem

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 338
vita er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Har vert på ul i dag, så heldigvis bare et foster ble satt frem 4 dager. Var ganske sikker på når befruktningen skjedde pga temping
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:24.