Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-07-2015, 23:53   #1
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.
Herrebukser i store størrelser?

Jeg har en bekjent som strever med å finne bukser som er gode å gå i. Mammabukser hadde trolig vært behagelig siden fasongen likner, men det bruker vel ikke menn....?

Nøyaktig størrelse kjenner jeg ikke, men det er minst 46 tommer rundt livet. Vanligvis går han i jeans, joggebukser vil han helst ikke bruke.

Er det noen her som har noen tips?
Gammel 24-07-2015, 18:26   #2
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Herrebukser i store størrelser?

Vi er godt fornøyd med Dressmann XL, bruker nettbutikken. Så visst jeg husker er det vel gratis retur der og, om det skulle bli feil størrelse. De har også utsalg f.eks. på Strømmen storsenter, Oslo og Trondheim (og sikkert flere plasser, det vi hatt Vært). Mannen kjøper sinew dongeri bukser derifra
Gammel 27-07-2015, 23:01   #3
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk, Lita!

Dressmann fins i nærheten, men de har bare ordinære størrelser. Det er 13 XL-butikker i Norge - det fant jeg da jeg skrev inn XL i søket etter butikk på nettsiden deres (der stedsnavn normalt skrives). Så nå vet jeg hvor de to nærmeste butikkene er, hvis han vil prøve bukser før kjøp. Ellers er det helt korrekt at de reklamerer med fri retur.

Fins det ulike buksestiler ut i fra hvor de ekstra kiloene sitter?
Jeg ser at det står på noen av buksene at det er ekstra vidde i beina. Men fins det ulik fasong i livet, der en får ekstra vidde hovedsakelig foran?

Sist endret av Gulli_70; 27-07-2015 kl 23:12. Begrunnelse: Fant til slutt fram på nettsiden til Dressmann
Gulli_70 er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-04-2016, 11:46   #4
xelhoalsA
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 1
xelhoalsA er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gulli_70 Vis post
Tusen takk, Lita!
Dressmann fins i nærheten, men de har bare ordinære størrelser. Det er 13 XL-butikker i Norge - det fant jeg da jeg skrev inn XL i søket etter butikk på nettsiden deres (der stedsnavn normalt skrives). Så nå vet jeg hvor de to nærmeste butikkene er, hvis han vil prøve bukser før kjøp. Ellers er det helt korrekt at de reklamerer med fri retur.
Fins det ulike buksestiler ut i fra hvor de ekstra kiloene sitter?
Jeg ser at det står på noen av buksene at det er ekstra vidde i beina. Men fins det ulik fasong i livet, der en får ekstra vidde hovedsakelig foran?
Tack!!!

Sist endret av xelhoalsA; 26-04-2016 kl 14:29.
xelhoalsA er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:27.