Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-02-2016, 23:15   #1
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.
kidoki Vi skravler i Mars

Det nermer seg slutten på februar, og jeg håper det blir mere skravling på oss i mars
Jeg ønsker dere ellers en fin mars måned, og ser selv frem til og komme i rette Mnd for min OUL Selv om det er 3 uker til er jeg i alle fall i rette måned
Riktig god natt
Gammel 01-03-2016, 07:57   #2
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Vi skravler i Mars

Endelig mars og vår 😊 selv om det er meldt snø her etter en uke med strålende sol. 9 dager til UL for min del.. nå koser vi oss med treig morgen, lillesnupp er 2år idag , så koser oss med dora og frokost i senga.. 😊
Gammel 01-03-2016, 10:13   #3
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

hyper Sv: Vi skravler i Mars

Gratulerer så mye med 2 års dag i huset

Minste vår blir 2 år i starten på september med andre ord rett etter hun har blitt storesøster

Her startet morningen med at min kjære vekket meg Han fant vell ut at om han skulle vente på at jeg tok initiativ hadde han måttet vente sikkert ut graviditeten og renselsen Dette svangerskapet er veldig ulikt vårt 1.svangerskap sammen Håper lysten, og alt i den kategorien som trengs kommer tilbake snart. Jeg er ikke vant til at jeg ikke har lyst, ork eller ikke blir 100% med når jeg blir forført Jeg forguder mannen min over alt på denne jord, men jeg er liksom ikke helt tilstede nå selv om jeg skulle ønske jeg var.

Noen andre som merker nedtur på det området?
Jeg er som ikke gravid helt motsatt, og som gravid med vårt 1.barn var jeg 100% med hele svangerskapet. Til og med mere enn som ikke gravid. Nå er jeg jo totalt ikke meg
Gammel 01-03-2016, 19:43   #4
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Her er det som vanlig ikke mange som skravler gitt
Regner med at det tar seg litte granne opp etter som månedene går nå da
I dag har vi tatt storhandelen da vi ikke fikk gjort det i går. Vi liker og handle inn middag en gang i uken for resten av uken
Nå skal jeg straks slappe av med mannen min, og se på tv.

Men først må jeg si at jeg er så spendt på størsta mi sine vegner
Hun har fått innkallelse til intervju for læreplass i dag så nå er det bare og krysse fingrene, og be om at hun kommer til en plass som er perfekt for henne. En plass hun vil trives, lære, og utvikle seg. Og som gjør henne klar til mere skole etter vært om det er det hun fremdeles ønsker. Jeg er så stolt av hvor langt hun har kommet. Hun gjør så absolutt sitt beste med hva hun har
Gammel 01-03-2016, 20:38   #5
Ciarach
Medlem

Ciarach sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 220
Ciarach er bare skikkelig grei.Ciarach er bare skikkelig grei.Ciarach er bare skikkelig grei.Ciarach er bare skikkelig grei.

Spennende med læreplass da, håper det går bra for henne.

Jeg falt i trappa i går og landet på den siden hvor jeg har låsning i bekkenet, dvs at gårsdagen, natten og i dag har vært preget av vondt bekken. Godt jeg skal til kiro i morgen. Ellers er det ikke mye som skjer. Lillebror er veldig aktiv i magen og det er godt å kjenne.
Gammel 01-03-2016, 20:38   #6
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Takker.. stor stas med bursdag. Tida går så altfor fort.. blei ikke mye feiring idag da.. men mye oppmerksomhet i bhg, jeg fikk sniket meg en tur ned på hennes avd å spist litt kake da (jobber i samme bhg ) vært på møte etter jobb så blir feiring torsdag, lørdag og søndag.. hihi..

Lyst ja... hva er det?? Null interesse, og sånn var det sisst også, til mannens store fortvilelse.. har nok med å finne energi til å komme gjennom dagen..

Jeg var veldig aktiv her sist, og klar for det nå også.. men da var det også mer liv her.. håper det tar seg opp..

Masse lykketil til søster.. vijtig å komme et sted man vil og kommer til å trives 💜
Gammel 01-03-2016, 22:09   #7
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ciarach Vis post
Spennende med læreplass da, håper det går bra for henne.

Jeg falt i trappa i går og landet på den siden hvor jeg har låsning i bekkenet, dvs at gårsdagen, natten og i dag har vært preget av vondt bekken. Godt jeg skal til kiro i morgen. Ellers er det ikke mye som skjer. Lillebror er veldig aktiv i magen og det er godt å kjenne.
Bra at alt står bra med lille men, høres ikke mye godt ut å være deg nå da Håper du kommer deg igjen fort Riktig god bedring
Gammel 01-03-2016, 22:13   #8
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Takker.. stor stas med bursdag. Tida går så altfor fort.. blei ikke mye feiring idag da.. men mye oppmerksomhet i bhg, jeg fikk sniket meg en tur ned på hennes avd å spist litt kake da (jobber i samme bhg ) vært på møte etter jobb så blir feiring torsdag, lørdag og søndag.. hihi..

Lyst ja... hva er det?? Null interesse, og sånn var det sisst også, til mannens store fortvilelse.. har nok med å finne energi til å komme gjennom dagen..

Jeg var veldig aktiv her sist, og klar for det nå også.. men da var det også mer liv her.. håper det tar seg opp..

Masse lykketil til søster.. vijtig å komme et sted man vil og kommer til å trives 💜
Skikkelig feiring da

Bra det ikke bare er meg

Det tar seg vell opp når vi har kommet lenger ut i svangerskapet håper jeg

Ja det er veldig viktig, for da er det lettest og fullføre
Gammel 02-03-2016, 11:20   #9
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Idag har jeg og lillesnupp tatt oss fri.. blir lekeland med mommo, tante kusiner og fetter, og skal avslutte dagen med vafler his oldemor 😊

Ha en tipptopp dag!
Gammel 02-03-2016, 14:17   #10
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Sørlandet
Meldinger: 228
Blogginnlegg: 17
schnaal er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Idag har jeg og lillesnupp tatt oss fri.. blir lekeland med mommo, tante kusiner og fetter, og skal avslutte dagen med vafler his oldemor 😊

Ha en tipptopp dag!
Så koselig det høres ut

jeg har tatt sykefri, har så hodepine og det hadde jeg hele dag på jobb i går.. nå har jeg akkurat hatt litt pause med Paracet, opp av sofaen og rydde stua.. ja ja. Har vært flink og lagt meg ned igjen nå
ikke så mye overskudd eller fantasi til å delta her inne men følger nå med i alle fall
Håper alle har en fin dag!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:55.