Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2016, 18:12   #11
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Sørlandet
Meldinger: 228
Blogginnlegg: 17
schnaal er på vei til noe stort.
Sv: Juli & August skravler i April 2016 :)

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Greit med litt hjelp da når man ikke er på topp 😊 vi sitter på strømstad ferga.. en liten dagstur for å handle litt å få kikka litt på vogner, greit at mannem får prøvd litt ig få være med å bestemme denne gangen 😉
Veldig deilig viste seg at jeg hadde spysjuka i tillegg men mye bedre nå. Høres koselig ut med handletur sammen for å finne babyting og litt gøy å kunne reise til Sverige
Gammel 02-04-2016, 18:41   #12
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Ånei.. spysjuka er jo det værste 😕 masse god bedring. Vi har kosa oss, nå ligger jeg rett ut, lillesnupp ser barnetv om mannen dro ut for å spise med vennegjengen...

Tror vi ender opp med babyjogger city elite.. helt fantastisk å trille, aldri likt 3hjuling mye dårlige erfaringer med de som gar hatt dem som sovevogner i bhg.. men virker som de er blitt bedre og veninna mi skryter masse av den 😊
Gammel 02-04-2016, 20:44   #13
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Sitat:
Ånei.. spysjuka er jo det værste 😕 masse god bedring. Vi har kosa oss, nå ligger jeg rett ut, lillesnupp ser barnetv om mannen dro ut for å spise med vennegjengen...

Tror vi ender opp med babyjogger city elite.. helt fantastisk å trille, aldri likt 3hjuling mye dårlige erfaringer med de som gar hatt dem som sovevogner i bhg.. men virker som de er blitt bedre og veninna mi skryter masse av den 😊
Takk takk. Tror det er over, veldig mildt dvs hele dagen er ødelagt men er bare så glad for å føle meg bedre nå:P
Gammel 07-04-2016, 22:27   #14
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Hvordan går det med alle?
Gammel 08-04-2016, 20:51   #15
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Alt bra her, føler meg ok etter 1 Uke sykemelding. Jobbet en dag de siste 3 ukene da. Så ser vel ikke akkurat for meg å komme tilbake før perm akkurat nå. Veldig rar måte å avslutte på, men sånn er det vel føler meg stor og gravid.
Gammel 10-04-2016, 11:08   #16
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Hvordan går det med alle?
Her går det bra med Lille i magen ,men jeg er utrolig sliten. Og sover dårlig.
Men satser på at det kommer seg igjen etter vert. Deilig at været har begynt og bli bedre her igjen. Lille2014, Mannen og jeg skal ut på tur når hun har våknet fra dagens dupp
I går var vi 3 og spiste på cafe med min mor, og annen familie
Da var hun virkelig i sitt ess hehe. Ny plass med nye folk, og ting å utforske
Spendt på hvordan hun tar og bli storesøster. Foreløpig sniker hun stadig kos av magen, og stryker den kjærlig <3 Skjønne gullet
Gammel 10-04-2016, 16:51   #17
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Kjedelig å være så sliten.... er det selv, gruer meg skikkelig til jobb om dagen og helt ødelagt i bekken og toppen når helga kommer.. vi har hatt en sløv helg, noen små æren i går bare. Idag har vi sløva og fant plutselig ut at jeg skulle ommøbelere rommet til lillesnupp.. så da var det ut m3d sprinkelsenga og inn med skuvesenga, veldig spent på hvordan natta blir. Hun er supetstolt da.. klatrer ut og inn ( halvhøye kanter på den ) bå sitter jeg ute å nyter sola mens mannen rydder og styrer i 1egt.. har vakska ned vogna som skal selges, venter på den skal tørke så jeg kan sette sammen igjen 😊
Gammel 12-04-2016, 20:44   #18
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Sitat:
Kjedelig å være så sliten.... er det selv, gruer meg skikkelig til jobb om dagen og helt ødelagt i bekken og toppen når helga kommer.. vi har hatt en sløv helg, noen små æren i går bare. Idag har vi sløva og fant plutselig ut at jeg skulle ommøbelere rommet til lillesnupp.. så da var det ut m3d sprinkelsenga og inn med skuvesenga, veldig spent på hvordan natta blir. Hun er supetstolt da.. klatrer ut og inn ( halvhøye kanter på den ) bå sitter jeg ute å nyter sola mens mannen rydder og styrer i 1egt.. har vakska ned vogna som skal selges, venter på den skal tørke så jeg kan sette sammen igjen 😊
Går det bra med ny seng?

Og hvordan går det å komme seg på jobb?
Er litt usikker på om jeg har samvittighet til å fortsette fullt sm jeg, har sikkert energi nå til å jobbe litt. Men samtidig blir jeg sliten av å tenke på å skulle dra meg tilbake på jobb.
Gammel 12-04-2016, 20:47   #19
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta Vis post
Her går det bra med Lille i magen ,men jeg er utrolig sliten. Og sover dårlig.
Men satser på at det kommer seg igjen etter vert. Deilig at været har begynt og bli bedre her igjen. Lille2014, Mannen og jeg skal ut på tur når hun har våknet fra dagens dupp
I går var vi 3 og spiste på cafe med min mor, og annen familie
Da var hun virkelig i sitt ess hehe. Ny plass med nye folk, og ting å utforske
Spendt på hvordan hun tar og bli storesøster. Foreløpig sniker hun stadig kos av magen, og stryker den kjærlig <3 Skjønne gullet
Formen bedre eller? Hadde noen dager jeg sov veldig dårlig men så snudde heldigvis det igjen
Er også kjempespent på kommende storesøster.

Og: lurer veldig på når det er lurt å sette henne opp på ferie i bhg! Fellesferien deres er de to ukene etter termin også må hun ha en til før eller etter.. vanskelig
Gammel 12-04-2016, 22:35   #20
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av schnaal Vis post
Formen bedre eller? Hadde noen dager jeg sov veldig dårlig men så snudde heldigvis det igjen
Er også kjempespent på kommende storesøster.

Og: lurer veldig på når det er lurt å sette henne opp på ferie i bhg! Fellesferien deres er de to ukene etter termin også må hun ha en til før eller etter.. vanskelig
Jeg sover enda dårlig, men det går seg vell til etter vært.
Lille2014 sover jo så lite, og nå for tiden veldig urolig noe hun pleier når det er utviklingsprang
Hun går ikke i barnehage er bare med meg i åpen barnehage inni mellom

Haha når jeg fikk OUL termin tenkte jeg typisk min/vår flaks og klare og føde når de potensielle barnevaktene som bor hjemme ikke har sommerferie lenger Greit om vi slipper, og sende Minsta bort da hun ALDRIG har sovet borte hos andre uten oss voksne er med. Kan jo være jeg klarer, og føde på en fred, eller lørdag kveld Ellers får minst 2 søsken sove borte sammen med henne hos mine foreldre

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:14.