Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-04-2016, 14:28   #91
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Utrooooolig frustrerende at mannen ikke er like shoppevillig enda Jeg prøver alle triks; lurt å spre utgiftene utover, nå er det masse salg...
Gammel 28-04-2016, 14:49   #92
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

..lettere med tilgivelse enn tillatelse?
Gammel 28-04-2016, 15:39   #93
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.

Lettere med tilgivelse enn tillatelse ja
Jeg driver og skriver lister nå. Ultralyden i dag ha meg et skikkelig boost(det kan ha vært den to timers høneblunden jeg nettopp hadde på sofaen også), så nå har jeg skrevet liste over det jeg mener vi trenger til babyen til å begynne med.
Og det var visst litt det. Heldigvis mye småtterier som man fint kan raske med seg på veien innimellom(flaske, smokker, ammeinnlegg etc), men jaggu var det litt store/dyre ting også.

Så nå må jeg bare ut i garasjen og dra inn den enorme plastkassa hvor vi har lagret alt babystasjet. Har nok en god del av det jeg trenger, håper bare det ikke er rottent/morkent/musespist.
Men det blir ikke i dag. Kanskje i morgen, eller til uka. Har en del fri nå fremover.
Gammel 28-04-2016, 22:31   #94
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Tror jeg har klart å overtale han litt nå

Dumt spørsmål.. Ift vogn, er det dumt med 4 hjul liksom?!

Og vippestol med vibrering; er det hensyn som må tas eller er vippestol vippestol liksom? Funnet en på salg, for de greiene der er jo ikke billig!
Gammel 28-04-2016, 22:38   #95
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Om det er lov å komme med en anbefaling.. så kjøp Baby Bjørn Men det får du kanskje ikke tak i der? Men den er i alle fall ergonomisk riktig (har noe med antall grader i vinkel osv) og kan brukes fra..var det 6 uker? Mulig det finnes tilsvarende som er dokumentert bra osv! I Norge finner du brukte Baby Bjørn Vippestoler til ca. 500 kr på Finn.no
Gammel 28-04-2016, 22:40   #96
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Ang vogn kan jeg ikke uttale meg egentlig, virker som det er litt smak og behag. Jeg var misunnelig på 3 hjulsvogner siden de er så enkel, kan dytte og svinge med en hånd. Ulempen er jo at de kan tippe lettere. 4 hjul er stødig, men ofte stort og tungt. Noen liker å ha en "tung og stødig" til sovevogn, mens en lettere til å ha på farten. Men igjen, jeg er ikke rett person til å svare, jeg bruker det jeg har enten jeg liker det eller ikke
Gammel 28-04-2016, 22:46   #97
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Om det er lov å komme med en anbefaling.. så kjøp Baby Bjørn Men det får du kanskje ikke tak i der? Men den er i alle fall ergonomisk riktig (har noe med antall grader i vinkel osv) og kan brukes fra..var det 6 uker? Mulig det finnes tilsvarende som er dokumentert bra osv! I Norge finner du brukte Baby Bjørn Vippestoler til ca. 500 kr på Finn.no
Jajjajaja masse BabyBjörn her, men innbiller meg at det er svindyrt det lille jeg har sett

Har muligens funnet ei vogn da.. Med 4 hjul Der kan man snu sittedelen slik at barnet kan sitte mot meg, likte igrunn det altså
Gammel 28-04-2016, 22:54   #98
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Derfor de er så kjekk å kjøpe brukt

Hvilken vogn da, Shinobi?
Gammel 28-04-2016, 23:06   #99
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Leser litt om denne: http://www.baby-walz.de/HAUCK-Kombik...6-5956080.html

Gammel 28-04-2016, 23:52   #100
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Ikke helt rett link, er onkelen til denne. Fjorårets. Men syns den er litt kort.. 72cm.. Humm humm.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:58.