Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-04-2016, 00:14   #101
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Jeg jadde svingehjul sist, og dt var helt fantastisk. Trengte liksom aldri å "løfte" vogna, den bare fulgte med i alle vinkler. Blir jo mest "asfalt-trilling" uansett da. Og kommer det 1 meter snø så er det ikke sånn at jeg på død og liv må ut å trille. Med de andre tre hadde jeg ikke lappen, så da måtte jeg jo mer ut i vær og vind, men heldigvis tok jeg meg sammen og fikk tatt det sertifikatet. Har aldri angret en dag selvfølgelig. Så svingehjul forran er et av mine kriterier! Fant en vogn ganske langt unna, men han som solgte kunne møte meg på halvveien...utrolig snilt, men mannen i huset syntes nå det burde være mulig å finne en litt nærmere da
Er jo forsåvidt enig. Har god tid!
Gammel 29-04-2016, 01:20   #102
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.

Hauck er en vogn jeg vurderer nå. Har funnet en på tilbud hos jollyroom. 2990 kr for vogn med både sittedel og liggebag+ bilsete. Bare synd de er utsolgt nå.
Jeg er veldig glad i svingbare forhjul, trillingen går bare så mye lettere. Hadde en stor, traust 4-hjuling som første vogn og Gud bedre så lei jeg ble av å drasse rundt på den traktoren. Alle svinger var blytunge.

Og jeg vil ha 4 hjul. Har trillet på noen 3-hjulinger og har følelsen at de kan velte. Har vel aldri sett noen velte, men det har vært nære på.
Gammel 29-04-2016, 12:26   #103
Moukemamma
Medlem

Moukemamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Meldinger: 466
Moukemamma vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423 Vis post
Hauck er en vogn jeg vurderer nå. Har funnet en på tilbud hos jollyroom. 2990 kr for vogn med både sittedel og liggebag+ bilsete. Bare synd de er utsolgt nå.
Jeg er veldig glad i svingbare forhjul, trillingen går bare så mye lettere. Hadde en stor, traust 4-hjuling som første vogn og Gud bedre så lei jeg ble av å drasse rundt på den traktoren. Alle svinger var blytunge.

Og jeg vil ha 4 hjul. Har trillet på noen 3-hjulinger og har følelsen at de kan velte. Har vel aldri sett noen velte, men det har vært nære på.
Jeg veltet min traktor-emmaljunga vogn rett utenfor matbutikken
Det var dritflaut. Husker ikke hvordan jeg klarte det engang
Gammel 29-04-2016, 13:07   #104
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Å wow, det er en bragd, Moukemamma Det er i alle fall ikke enkelt

Så ut som en fin vogn, Shinobi Du bør kanskje prøvekjøre den, og så lurer jeg på om det blir "flatt" i sportsvogndelen? Jeg kjørte en vogn en gang som..på en måte var "V" på (rumpen til barnet ble liksom "nedi dumpa" og beina og ryggen opp). Jeg savnet at babyen lå FLATT.. Vet ikke om det har noe å si altså, men det var noe jeg irriterte meg over i alle fall
Gammel 29-04-2016, 13:17   #105
martinez90
Medlem

Medlem siden: Oct 2014
Sted: oslo
Meldinger: 147
martinez90 vil raskt nok bli berømt.

Den v'en du beskriver har vi på vår bugaboo, var veldig skeptisk til det jeg også, men jeg ligger bedre når jeg får bena litt opp ( en vogn er jo så hard at det ikke former seg) men samtidig er jo barnas brusk og sjelett annerledes enn oss voksne, så jeg vet sannelig ikke lillemor sover iallefall bedre i den enn i emmaljungaen som er helt flat i ryggen

Umulig å bli klok i havet av vogner! Mine kriterier er iallefall at jeg kan ha barnet vendt mot meg, og da blir plutselig utvalget veldig lite iallefall i tvillingvogner, eneste jeg finner er bugaboo donkey og emmaljunga sin tvillingvogn. Begge i langt over 10 000 kr klassen
Gammel 29-04-2016, 13:24   #106
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Et alternantiv, Martinez er å bytte vogn etter bagperioden! Om du er en sånn som får solgt vogner Kjøper du da en brukt, og bruker den, selger den, så kanskje det ikke blir såå dyrt? Har ei venninne som har gjort det Av bl.a. den grunnen med at barnet ikke er vendt mot
Gammel 29-04-2016, 13:34   #107
martinez90
Medlem

Medlem siden: Oct 2014
Sted: oslo
Meldinger: 147
martinez90 vil raskt nok bli berømt.

Det kunne jo vært ett alternativ, men vi beholder nok bugabooen, den er bare fantastisk Men siden storesøster er 18 mnd når baby blir født så tror jeg vi kommer til å bruke tvillingvognen en god del( jeg kjører ikke bil) og da vil jeg ha hun vendt mot meg. Hadde det vært en vogn som ble brukt kun innimellom så kunne jeg kjøpt noe skvip til 1000 på finn Dyrt å være kresen
Gammel 29-04-2016, 18:52   #108
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Tenkte å gå innom en butikk i morgen for å prøvekjøre litt vogner og kikke litt. Jeg har lappen, men vi har ikke bil, og tror nok ikke vi tar oss råd til å kjøpe en med det første heller. Så jeg vil ha en vogn som er lett og grei å ha med på bussen, og som er mulig å få med seg i 10-15cm snø også. Det pleier å ta eeeeeeeeeeeevigheter før fortauet et måkt, og selv om jeg ikke akkurat trenger å rusle de lengste turene på sånne dager, så kan det hende jeg må ut og handle osv, og da må jeg kunne komme meg til bussen i det minste. Jeg har heller ikke så lyst på 3 hjul, redd for den berømte veltinga, og så er det fint om den er passe lett å håndtere.

Håper virkelig det er noen som KAN noe i butikken i morgen og ikke en eller annen fjortiss på lørdagsjobbing som ikke har peiling. For jeg kommer til å spørre og grave som en gal!
Gammel 30-04-2016, 07:49   #109
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Tvi tvi, Mynona! Tenkte jeg skulle gjøre det samme i dag. De har ikke akkurat den vogna på den lokale babysjappa, men de har merket, så skal teste litt ut jeg også
Gammel 30-04-2016, 10:45   #110
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Noen som vet noe om denne?
http://www.jollyroom.no/produkter/cr...ogn-2016-black

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:25.