Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2016, 23:27   #131
Sunny423
Medlem

Medlem siden: May 2015
Meldinger: 422
Sunny423 er på vei til noe stort.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Sitat:
Opprinnelig postet av Mynona Vis post
det er jo masse tilbud på jollyroom nå, og de har blant annet gode tilbud på vognposer, men jeg er mest et stort spørsmålstegn. Hva går man for liksom? Lammeskinn? Dun?
Jeg hadde lammeskinn i bunnen v vogna og voksipose(i ull) oppå. Var veldig fornøyd med det.
Gammel 06-05-2016, 14:30   #132
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.

Har sjåppa i dag!
Fant en vogn på FINN, en svart Brio happy bagvogn til 1200 kr. Pent brukt og helt kurant. Ikke svingehjul da, men da drøyer jeg den finessen til sportsvogn. Synes det er utrolig deilig å ikke bruke tusenvis av kroner på utstyr når man kan få flotte ting så billig.
Kjøpte også en vippestol - så helt ny ut, 100kr!

Så nå er tinga satt inn på det som blir babyrommet, må gå inn å kikke litt innimellom...fortsatt litt surialistisk dette her altså
Gammel 06-05-2016, 18:38   #133
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,418
Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.

Mynona: sånn for å gjøre vognvalget vanskeligere så tror heg britax go next oppfyller kravene dine . Jeg har brio go, nesten samme vogn, og elsker den.

Buffy79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-05-2016, 19:10   #134
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Buffy79 Vis post

Mynona: sånn for å gjøre vognvalget vanskeligere så tror heg britax go next oppfyller kravene dine . Jeg har brio go, nesten samme vogn, og elsker den.
Takk for tips, får sjekke det ut. Jeg syns sittedelen så litt lav ut på bildene, jeg har ikke mye erfaring med det, men sånn lagringsplassmessig virker Stokke Trailz vogna da fremdeles mest praktisk for der er sittedelen ganske høy. Samtidig som jeg vet ikke hvor "selvstendige" de skal være i den sittedelen. Stod på nettsiden at bagen var høy for å skape kontakt og sittedelen lav for å fremme selvstendighet, men jeg vet ikke helt jeg altså. Får ta innom en butikk og kikke. Har ennå litt tid heldigvis
Gammel 06-05-2016, 19:18   #135
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,418
Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.

Sitat:
Takk for tips, får sjekke det ut. Jeg syns sittedelen så litt lav ut på bildene, jeg har ikke mye erfaring med det, men sånn lagringsplassmessig virker Stokke Trailz vogna da fremdeles mest praktisk for der er sittedelen ganske høy. Samtidig som jeg vet ikke hvor "selvstendige" de skal være i den sittedelen. Stod på nettsiden at bagen var høy for å skape kontakt og sittedelen lav for å fremme selvstendighet, men jeg vet ikke helt jeg altså. Får ta innom en butikk og kikke. Har ennå litt tid heldigvis
Jeg er 180 cm og synes ikke den er lav, men det er vel en smakssak .

Buffy79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-05-2016, 19:38   #136
Mynona
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Buffy79 Vis post
Jeg er 180 cm og synes ikke den er lav, men det er vel en smakssak .
Helt sikkert. Fant nå ut at lagringsplassen under bare tar 5kg mot Stokkes 10, og for oss uten bil så er det nok fortsatt Stokke da. De var jo ganske like i pris uansett en tusenlapp forskjell i noen butikker bare. Men takk for tips altså
Gammel 07-05-2016, 22:21   #137
Mynona
Supermedlem

ÆSJE, fant ut nå at babybanden har Stokkedager nå, men nå er jo alle trailz understella utsolgt, og man sparer ikke så mye på å kjøpe bag/sete som man hadde gjort på hele vogna. Var vel snakk om 600kr ish og de er tomme for fargen jeg vil ha, på hele vogna hadde jeg spart 2000 om jeg hadde vært tidligere ute.
Gammel 07-05-2016, 22:28   #138
Mynona
Supermedlem

Noen som vet hvordan troll-møbler er? Fant ut nå at det er 40% på barnas hus
Gammel 07-05-2016, 23:39   #139
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Sitat:
ÆSJE, fant ut nå at babybanden har Stokkedager nå, men nå er jo alle trailz understella utsolgt, og man sparer ikke så mye på å kjøpe bag/sete som man hadde gjort på hele vogna. Var vel snakk om 600kr ish og de er tomme for fargen jeg vil ha, på hele vogna hadde jeg spart 2000 om jeg hadde vært tidligere ute.
Så tilbudet, men tørr ikke handle før ul & nå er de tomme for understellet.

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-05-2016, 00:06   #140
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Sitat:
Noen som vet hvordan troll-møbler er? Fant ut nå at det er 40% på barnas hus
De er veldig bra. Mener vi hadde Troll Lukas sprinkelseng sist gang, og var veldig fornøyd. Lurt med hel hodegavl uten sprinkler, da holder smokkene seg bedre i senga
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:06.