Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-04-2016, 14:28   #41
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Siden vi snakker dyre vogner, seee på den heeeer da Så fiiiin.. Og sikkert så upraktisk å ha i bilen siden det ikke er et eneste bilde av den sammenlagt Men lekker var den (og jeg ville aldri kjøp den siden jeg er alt for praktisk, er nesten litt plagsom egenskap! ).
Gammel 15-04-2016, 15:24   #42
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

En Emmaljunga koster 10 000 kroner. Flere av Briovognene kommer også opp i 10 000-kronerklassen. Det er da helt normale vogner?
Mountain Buggy koster 6500-7500 uten bag, så kommer bagen i tillegg, og da er man ikke langt unna 10 000.
Gammel 15-04-2016, 15:39   #43
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Våre kostet barehalvparten.. Men mulig vi kjøpte å tilbud? Husker ikke. Er over ti år siden nå hehe. Og kjøpte bag brukt til 500 kr til min vogn, så sikkert derfor jeg ikke føler det blir så dyrt. Tror den var på tilbud til femtusen-noe og forresten.. Har visst fortrengt det
Gammel 15-04-2016, 16:48   #44
Geitrams
Seniormedlem

Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Mange gode kupp å gjøre på bruktmarkedet ja. De fleste vil jo ha nytt, så derfor dumpes prisen på brukt barneutstyr. Vi kommer nok til å kjøpe verandavogna brukt i alle fall.
Gammel 16-04-2016, 19:59   #45
martinez90
Medlem

Medlem siden: Oct 2014
Sted: oslo
Meldinger: 147
martinez90 vil raskt nok bli berømt.

Den barnevognen har søsteren min Lita Den er ganske stor ja, men såååååå fin!

selv har vi hatt 3 forskjellige vogner Emmaljunga citycross som er helt super, me ble for stor og tung til bruk i oslo. En mountain buggy hos mormor, den er også veldig god, men jeg liker å ha barnet vendt mot meg, både for trygghet og for språkutvikling. Også er den ganske lang når den er sammenslått. Så kjøpte vi bugaboo cameleon, den er bare helt fantastisk! Trodde det skulle bli problemer med snø og 10- men med vinterhjul og voksipose så er den gull

Sist endret av martinez90; 16-04-2016 kl 20:06.
martinez90 er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-04-2016, 23:28   #46
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.

Emmaljunga er veldig fine, men jeg synes de er veldig store.
Tar altfor mye plass i bilen f.eks. Har aldri likt sportsvogndelen av vognene jeg har hatt, da er jeg liksom så forsynt av den svære vogna og ønsker noe mindre og ikke minst mulighet for å sitte forovervendt etterhvert.
Så jeg går nok for en mindre bagvogn og bytter den ut med en type sportstrille når ungen har vokst ut av bagen/er stor nok til å sitte.
Men man har jo ulike erfaringer på sånt.
Noe som ivertfall er sikkert er at det ikke blir no 10000kroners vogn!!! Masse pent brukt å få kjøpt.
Gammel 18-04-2016, 12:03   #47
Geitrams
Seniormedlem

Jeg har brutt mine egne løfter og handlet. Kjøpte vognpose i dag. 30 prosent på Barnas Hus, ble såpass mye å spare at jeg kjøpte bare. 30 dagers åpent kjøp hvis nødvendig!

Det ble en Voksi City. Så og si klin lik den gamle jeg hadde fra Easygrow, som jeg dessverre ikke finner babydelen til.
Gammel 18-04-2016, 12:33   #48
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Grattis med pose! Greit med alt som er kjøpt sier nå jeg Blir jammenta dyrt om alt skal kjøpes i høst! (men skjønner tanker om hvis om atte om osv ). Flott pose, og jammenta mye å spare ja! 700 kr!!

Jeg har siklet på ( ) babycall. Åh, vi bor jo egentlig i et såpass lite hus at jeg hører om ungen skriker ut i stua (...). I alle fall nå som den er så stor som minste vår er.. men jeg har aldri hatt med kamera, og vet det er både positivt og negativt med det, men har savnet veldig å bare "se at alt er bra" uten å gå inn. For går jeg inn våkner dem, så må liksom velge Håpe alt er bra, eller vekke dem.. Barnas HUs har jo tilbud på en ( HER ). Noen som har erfaring med den?

Jeg kjøpte en passe dyr sist og, som skulle være såå bra. Super Nova, best i test osv (uten kamera altså). Men den har altså vært et mareritt.. Den fungerer ikke som den skal tror jeg (vi hadde ikke rost den i skyene i alle fall!). Fikk nytt batteri da vi trodde det var det som var galt, men det ser ikke ut som det er det heller.. Plutselig er den slått av liksom Flott...... Den har èn oppgave - EN oppgave! Gaah.. :gah: Så mannen er ikke sånn superhappy, hver gang jeg kjøper noe jeg vil ha, så viser det seg å være tull

Han baserer det også på vogna skjønner dere Når jeg fikk nr.1 i 2006, så var trehjulingene akkurat kommet.. Jeg måtte ta til takke med en billigere vanlig vogn (fattig student!), og siklet på alle andre med flotte fancye lette vogner Når nr.2 kom (laget April, jeg var ferdig utdannet i Mai), og vi hadde fortsatt liiite penger. Krise og vi måtte flytte til annen kant av landet, finne seg jobb fort osv.. Så ikke akkurat tiden til å meske seg med utstyr.. Så ble ingen vogn da heller.. Men så fortsatt med misunnelse på alle med trhulsvogner, og Mountain Buggy var liksom den som "alle" hadde i 2006, og det forble drømmen - å få en slik. Sååå, når nr.3 kom, var alt mye bedre - og jeg hadde planlagt i takt med prøvingen at NÅ skulle drømmevogna i hus! Og det kom den Endelig! Bare 6 år etter Men mannen var ikke like imponert Dekkene var det første, plutseig var de flate.. Punkterte, iiigjen.. Så var det å legge ned ryggen, hva var det slaks ordning for en så dyr vogn? Han bannet og var irritert Og lengden! den gikk jo ikke inn i vår (ganske) store 7 seter en gang Og bytte mellom vogndel og sittedel var vanskelig, bremsa var teit, og ikke kunne du snu ungen.. Ja, lista over irriterende punkter for han bare vokste.

Såå, enden på visa er at han ikke blir like begeistret hver gang jeg sier "ååh, sånn har jeg alltid hatt lyst på" Det hadde vært enklere om ikke babycallen kostet SÅ mye.. men de koster jo enda mer når de ikke er på tilbud

Sist endret av Lita; 18-04-2016 kl 12:35.
Lita er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-04-2016, 12:52   #49
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Jeg klarer ikke finne ut hva vognpose heter på tysk, og jeg finner ingenting som likner heller. Har de ikke vognpose i dette landet?! Tenkte jeg skulle holde øynene oppe for salg og den slags, siden vi må ha ALT så er det jo greit å spare litt i prosessen

Må innrømme at jeg ikke vet hva ALT er da.. Finnes det en liste liksom?! "Dette trenger babyen din:" Det hadde vært fantastisk i så fall
Gammel 18-04-2016, 12:54   #50
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Jeg fant! Googlet VOKSI og da kom det opp gitt! Dæsken så dyrt det var!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:06.