Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2016, 21:48   #61
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: November/Desembers utstyrstråd!

Uff, ja.. Det er sånt som man ikke vet, men kanskje alle som er HER inne i alle fall er obs på det! Det er virkelig ikke en ting man kan gjøre om..liksom Så best å være føre var..
Gammel 19-04-2016, 08:21   #62
Happy87
Medlem

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 225
Happy87 er på vei til noe stort.

Takk for en kjempefin liste Lita, med masse gode tips og gode råd. Det er virkelig gull verdt for oss med null erfaring😊
Gammel 19-04-2016, 08:43   #63
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Må kopiere å skrive ut
Har klær og seng, ellers mangler jeg en god del..
Heldigvis ble min bror far i fjor, så kommer til å spørre om å få låne/kjøpe av de.

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-04-2016, 10:23   #64
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Finnes det bøker om amming som noen kan anbefale? Jeg søkte litt selv da og fant en på 64 sider og en på 368

Jeg tenker at det kanskje kunne være lurt å lese litt om det, utdanne meg selv litt. Tenkte kanskje at 64 sider om amming liksom var nok, men når det kan skrives 368 så lurer jeg jo litt da, på om 64 er nok...
Gammel 19-04-2016, 13:20   #65
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dok...-barn/Amme-ABC
Denne er midt i mellom, 128 sider. Jeg har sansen for Gro Nylander i alle fall.
Ellers står det masse på nett, du får hjelp på sykehuset og så husker jeg at de hadde en egen ammekanal på barselhotellet, der de spiller en ammefilm døgnet rundt
Gammel 19-04-2016, 20:30   #66
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Tips om tilbud, fikk denne mailen fra lekmer.no

Sitat:
Gravid- og babykampanje + 10% ekstra rabatt*
Denne uken har vi ekstra bra tilbud til deg som er gravid eller småbarnsforeldre. Innkjøpene blir oftest mange og derfor har vi superpriser på komplette startpakker, kombi/duovogner, reisevogner, bæreseler, mammaklær, babyklær og mye mer annet.

Du får også 10% ekstra rabatt* på allerede lave priser med denne rabattkoden:

BABY2016NO
10 % er jo ikke så mye, men 10 % ekstra på rabatt er jo kjekt (har ikke sett hvor mye som er på rabatt da ). Har handlet mye fra butikken i alle fall
Gammel 19-04-2016, 20:59   #67
Happy87
Medlem

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 225
Happy87 er på vei til noe stort.

Der var det jo masse bra tilbud på ting jeg har lyst på men, det er alt for tidlig for meg å begynne å handle og jeg må vel se om alt går bra med lille bebis først

Si gjerne ifra om det dukker opp flere tilbud litt seinere
Gammel 19-04-2016, 21:10   #68
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Geitrams Vis post
Ellers står det masse på nett, du får hjelp på sykehuset og så husker jeg at de hadde en egen ammekanal på barselhotellet, der de spiller en ammefilm døgnet rundt
Når du sier det, så tror jeg faktisk du får en ammefilm når du føder og En sånn DVD med pupp er best eller noe. Fikk i alle fall det nå sist, men etter å ha ammet 3 barn så jeg ikke den da Ellers vet jeg ikke om det går an å lese seg til amming egentlig? Jeg synes Ammehjelpen har mye fint da De har også videoer. Det er gratis. Men eller ser Gro Nylander en flink dame, ja
Gammel 19-04-2016, 21:11   #69
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Happy87 Vis post
Der var det jo masse bra tilbud på ting jeg har lyst på men, det er alt for tidlig for meg å begynne å handle og jeg må vel se om alt går bra med lille bebis først

Si gjerne ifra om det dukker opp flere tilbud litt seinere
Jeg er dronninga av tilbud, så ikke vær redd
Gammel 19-04-2016, 21:29   #70
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Jeg har aldri fått noen ammefilm på sykehuset, men jeg syns det har gått veldig greit å amme. Håper det går like fint neste gang
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:06.